• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

För mig händer de typ ingenting känns det som... Jag har ont men de känns som själva förvärkarna lugnat sig rejält.. Så himla tråkigt när ja bara vill att de ska sätta fart på riktigt.

Måste röra lite på mig idag så kroppen får jobba lite.

• efg

Åh nu rinner tårarna!!!! Stort grattis till hela familjen!!!! Nu får ni ta väl hand om varandra och njuta!!! <3

Längtar efter att få veta allt! Vilken lycka! <3

• efg

Jag skulle träffa en kompis idag men tyvärr blev de inställt för hon var sjuk. Men får försöka hitta på nåt med sambon när han kommer hem.

Ja de är verkligen trist att de inte händer nåt. Igår var se full rulle i magen heeela dagen men idag är de lugnare, de rör sig dock så är inte orolig ännu, tror bara de inte riktigt kommit igång ännu.

Nu har se blivit väldigt blött i mina pyjamasbyxor.. Inte så de forsar eller nåt men de är def blött.. Efter jag duschat senare så får vi se om de fortsätter bli blött, helt klart och luktar lite sött typ.

Nu när ja skriver satte han igång med lite sköna moves ;)

De är inte långt till januari heller Marika! Vilket datum var bf nu igen?

Ja jag såg att Elin också fött nu! Vilken babyboom på en gång! Man blir ju inte liiiite avis när man vet att man själv är så nära men ändå så långt bort eller vad säger du? :p

• efg

Tänk om de blir en decemberbebis då Marika, de är ju inte helt omöjligt med bf 10jan! Men du kanske hoppas på januari? Har en kompis som har bf 6jan och hon vill helst att de ska bli så sent som möjligt :p

Nu vill man ju ha bild på lilla A och veta all information om både Elin och Annas bebisar!

• efg

Åh vilken underbar liten kille!! Stort grattis igen!! Och vad härligt att du fick föda vaginalt denna gången och att det gick så bra!

Hoppas du fått sova lite nu och att allt är bra med liten så ni får åka hem och mysa med storebror också!

Väntar spänt på att få veta lilla A namn och såklart fler bilder! <3

• efg

Håller tummarna för att allt går bra idag och ni får åka hem! Jobbigt att få sån oviss information! <3

• efg

Åh vad skönt att höra! Självklart ska ni bara ta hand om er och mysa! Skriv när du har luft, tid och ork! Vi finns kvar här ;)

Stort grattis igen!!

• efg

De är väl rätt oförändrat Marika, de kommer o går lite, ibland är de värre ibland känner ja inget sånt. Har fått mer o mer ont i en punkt på sidan av magen typ vid höften, dem är liksom väldigt öm och man vill typ massera där o när man gör de så gör de ännu ondare. Imorse fick jag som världens kramp där när ja låg i sängen så jag typ flög runt men sen när de släppte så är de som innan.

Sover middag nästan varje dag nu, de är väldigt skönt och jag tror kroppen behöver det eftersom ja mår bra efteråt. Normalt så brukar ja må illa när ja sovit mitt på dagen. Vecka 39 nu och 11 dagar kvar till bf...

Hur går de själv Marika? :)

• efg

Sorry för ja är så dålig på att skriva, är för trött helt enkelt.

Kom just hem från mvc och blev hemskickad med strikt vila pga högt blodtryck. Ska tillbaka imorgon för att ta ett nytt tryck samt urinprov.. Beroende på vad de visar så får vi se vad som händer med mig.

• efg

Åh vilken pluttis Anna! Håller med om att man längtar ännu mer när man sed en sån sötnos!

Jag skulle tillbaka till mvc idag mellan 8-11 så ännu är jag hemma. Varit vaken sen 5 och väntar nu bara på att de ska ha gått tillräckligt lång tid sen jag kissade o sen ska ja åka till mvc.

Haft typ konstant ont i huvudet sen ja va där igår och de beror säkert på att jag blivit så frustrerad av att inte veta vad som ska hända här näst.

Bebis hade iaf äntligen fixerat sig igår efter att ha legat rätt hur länge som helst men varit liiiite ruckbar hela tiden. Så nån typ av framsteg iaf.

Upplever också att min mage går upp i ner hela tiden från hög-låg hög-låg liksom.
    Men den är nog mest låg nu för tiden.. Kanske :p

Tror jag kommer sakna bebis sparkar ganska mycket..

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober