• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • Mee

Anna hbg:

Du kanske måste höra av dig till kvinnokliniken igen och förklara läget och be om en ny efterkontroll! För det kan väl inte vara bra att blöda så mycket så länge?! :O

Jag tror jag blödde i kanske 2 veckor med sista veckan som vanlig mensblödning...

Kommer ihåg ett avsnitt från en unge i minuten. Där berättar dom att hela moderkakan måste komma ut för att livmodern ska kunna krympa ihop och sluta blöda!

• Anna Hbg

Mee:

Ringde bm innan idag och hon sa att det inte var så ovanligt men tyckte att jag skulle höra av mig till kk om det fortsatte och om jag tyckte jag blödde mer än vanligt vilket jag iof sa att jag gjorde :/

• Mee

Anna hbg:

Hade jag varit i din situation så hade jag ringt till kvinnokliniken imorgon. Bara för att vara säker. Hellre 1 gång för mycket än 1 gång för lite!

• Anna Hbg

Mee: Antar att du har rätt egentligen. Bara jag som drar mig för det :/

• Mee

Anna hbg: Jag förstår det. Man vill ju bara att det ska vara över så man slipper bli påmind hela tiden.

Jag tänker på dig och håller tummarna att allt går bra idag! :)

• efg

Hur går det för dig då Mee? Tagit fler test? Har mensen kommit? Vilken äl+ dag är du på? :)

Själv var mitt äl-test neg igår, men de hade ja räknat med! Fortsätter testa :)

• Mee

Efg: nej har inte tagit nå fler test än och ingen mens än. Har dock åkt på vad jag gissar magsjuka då sonen hade det förra veckan :(

Hmm Jadu vilken äl dag är jag på?! Jag tror det är äl +15 idag. Om jag räknar från den 5/1 som jag tror datumet för äl var. Haha hmm nästan noll koll här verkar det som :P Allt kretsar runt sonen nu för tiden så har liksom inte samma koll längre som man hade när man försökte bli gravid med sonen ^^

Okej, håller tummarna för att äl kommer snart för dig! :)

• ticcer

Äl +5 idag och har ont till och från i vänster sida av magen, får hoppas det är något bra! :)

Håller tummarna för oss alla nu, det är vår tur nu :) Hoppas du plussar nästa gång du testar Mee, och hoppas du får äl snart efg och hoppas du snart slutar blödda Anna hbg :) och lycka till till er andra :D

• Mee

Anna hbg:

Hur har det gått? Ringde du till kvinnokliniken igen? Har du slutat blöda eller börjat blöda mindre?

• Anna Hbg

Mee: Hade ingen möjlighet att ringa igår fömiddag och på eftermiddagen avtog blödningarna lite så valde att avvakta.

Varning för äcklig info...

Imorse när jag var på toaletten kom det ett par stora klumpar när jag torkade mig så hoppas det var det sista som skulle ut så det är över snart.

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober