• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • Mee
    ticcer skrev 2015-01-23 21:11:58 följande:

Åhh vad tråkigt att din mens kom :( Bara till att ta nya tag, även om det känns hopplöst just nu för er:) Lycka till nästa månad <3

Har gett upp också innan det ens är bim har tappat hoppet men ja bara att vänta och se, tog dock test imorse och sambon säger att han ser något jätte svagt haha :)

Ja det känns riktigt sämst. Förstår verkligen inte vad jag gör för fel! :(

Åh vad spännande! Håller tummarna för er! :)
  • Mee

Ja känns jävligt tråkigt nu. Känns som att det kanske inte är meningen med mer än 1 barn. Jag vet nu var jag dramatisk men blir så ledsen! :'(

Vill så gärna vara gravid och få ett syskon till Wilhelm i hyfsat nära ålder. Tänk att det ska vara så svårt! :(

Pricken över iet var att jag fick reda på att en kompis fick sitt andra barn igår. Oplanerad. Så känns bara bittert att jag som verkligen vill går det inte för! :( Självklart är jag jätteglad för deras skull men känns så surt..

Tack Anna hbg! Jag hoppas också det är min månad nästa månad. Och självfallet din och alla andra här i gruppens månad :)

• efg

De är okej att vara ledsen Mee! Tycker så synd om dig och alla oss andra också. Det är otroligt jobbigt att månaderna bara går och ingen plus i sikte. Bara massa förväntningar och förhoppningar som gång på gång slår ner en :( och de där med alla att alla andra blir gravida och får barn "hur lätt som helst" tycker jag också suger och är orättvist samtidigt som jag försöker glädjas åt dem..

Men vår tid kommer! Än är de gått om tid kvar för oss alla och även om vägen dit är svår och tung så kommer det gå, det är jag säker på! <3

Hur länge har ni försökt få ett syskon till Wilhelm? Väldigt fint namn han har er lille son :)

• Mee

Ja, det är ju de efg. Hatar den eviga väntan på både äl och BIM. Att man får för sig att man har en massa symptom och sedan nedslås av att mensen kommer ändå.

Ja man hamnar i en liten jobbig sits för en själv. När man kämpar och andra blir gravida och hinner få sitt barn innan man själv ens har fått ett plus på stickan. Samtidigt när man är glad för dem att allt har gått bra och de fått ett friskt barn. Men men, det är väl livets gång!

Ja jag hoppas verkligen att allas vår tid kommer snart! :)

Tack :) Vi har försökt sedan i juni att få ett syskon till honom. Räknade precis att det blir det 8e riktiga försöket nu när nästa äl kommer.

• ticcer

Måste få fråga er om hjälp, vad tror ni om det kommer fram ett jääääätte svagt streck inom tiden på ett test? Det syns ju i alla ljus men alltså det är verkligen svagt. Jag vet att det bara är till att vänta men jag är sämst på att vänta haha.

• efg

Herregud ticcer! Försök fixa en bild!! Hoppas hoppas!!!!

• ticcer
    efg skrev 2015-01-25 14:35:28 följande:

Herregud ticcer! Försök fixa en bild!! Hoppas hoppas!!!!

Ska se om jag kan fixa bild, ska ta nytt imorgon annars och hoppas det är starkare då :)
  • ticcer

Syns dock inget på bilden :)

Får vänta och se ifall det ökar helt enkelt :)
  • efg

Nej jag kan tyvärr inte heller se på bilden, men de betyder ju inget! Vi får hoppas!! Kan du hjälpa mig o tyda dessa äl test?

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober