• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer
    efg skrev 2015-02-27 12:51:44 följande:

Gud va glad jag är för din Skull ticcer!!!! Hoppas allt går vägen denna gång och att de blir en stålande liten bebis i november! (Antar jag?)

Själv väntar ja fortfarande på äl. Testen blir iaf starkare och mer o mer känningar men inte positivt test ännu!

BF just nu är 6 November :D Tack, ja denna gången ska det gå vägen hoppas jag :)

Hoppas du får positivt test snart och att det tar sig denna gången :) Håller tummarna :)
  • Anna Hbg
    ticcer skrev 2015-02-27 09:52:05 följande:

Om det var en nidblödning eller ej förra veckan det vet jag ej, men strunt samma för gravid är jag :D

Grattis ticcer! Vad glad jag blir för din/er skull :D
  • efg

Fortfarande inte positivt.. Alltså ja orkar typ inte med de här.. Hur lång tid ska de ta egentligen innan man får ägglossning?! Har ju haft känningar hur länge som helst känns de som! Dumma ägg släpp nån gång!!

• Anna Hbg

Jahapp, där kom mensen igen :( Är bara 2:a försöket efter mitt ma men ändå :/

• efg

Typiskt Anna! Men vi fortsätter kämpa på! Men ja säger som Mee. De börjar bli jobbigt nu. Hur länge ska man orka egentligen? Ibland får ja för mig att bara skita i allt men nej, de här är något jag velat så himla länge nu och de är verkligen dags! Jag vill också vara mamma!

• Anna Hbg

Försöker "trösta" mig själv med att jag redan har Casper om det inte skulle funka med syskonverkstaden men det hjälper liksom inte riktigt. Vill ju så gärna att Casper ska få syskon och vill så gärna ha en bebis till. Jag känner ju dessutom att det börjar bli ont om tid med tanke på min och sambons, snart makens hihi, ålder :/

• efg

Hur går det för er? För mig går det värdelöst! Dag 22 och fortfarande inget äl positivt test.. Dock mycket smärtor i äggstockarna sen igår men tror ändå inte de blur nåt.. Letrozol kanske helt enkelt inte fungerar för mig..

Har iaf börjat ställa in mig på att det nog inte blir någon bebis 2015 iaf.. Som jag så länge hoppats och önskat att det skulle :(

• Anna Hbg

Vi får satsa på en bebis 2016 istället. Bara vi blir gravida 2015 så :)

Någon av er som vet om man kan ha ägglossning samtidigt som man har mens?

Jag har en cykel på 23 dagar och blöder ca 10 dagar och enligt appen jag har så innebär det att jag har min fertila period i sluten av mensen varje månad :/

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober