• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer

Nu har jag gjort en grupp på facebook, så vill ni vara med så skriv er mail adress här eller på pm så lägger jag till er :)

• efg

Hmm.. Försökte skicka pm nu., kanske failade totalt eller så fick du tre meddelanden ;)

• Anna Hbg

Jag har ingen fb tyvärr så svårt för mig att vara med :P

Vet precis vad ni menar med att man lägger märke till allt som har med graviditeter att göra!

Varena kvinna på stan och varenda kändis känns gravida :/

Hade glömt radera min gravidkalender hör på fl också så fick precis mail om att jag precis skulle gptt in i v. 16 :(

• efg

Ja fy va jobbigt de måste va Anna.. :( dumma appar man laddar ner!

Jag är lite såhär.. Vet inte hur ja känner riktigt.. Väntar ju på att de ska bli dags att testa.. Men väntan är hemsk! Tänkte testa på torsdag men de kanske är lite tidigt om ja utgår från äl två. Men lagom om ja utgår från första äl..

Har väldigt mycket "aktivitet" i livmoderområdet vilket gör att ja tänker att de kanske faktiskt.. Tagit sig? Meeen.. Ja är så orolig att denna aktivitet bara luras med mig :/

• ticcer

Igår var vi och myste med en 3 dagar gammal liten bebis, så himla söt och fin ju. Men åhh vad längtan är ännu större nu efter en egen. Det första sambon sa när jag höll i bebisen var att det klädde mig och sen bara stod han där och log. Och sen var det typ det enda han pratade om hela tiden resten av kvällen hur mycket han längtade och han diskuterade namn och ja allt möjligt :) Jag hoppas rosenrot funkar så äl kommer tidigare denna månaden :D

• ticcer

Igår var vi och myste med en 3 dagar gammal liten bebis, så himla söt och fin ju. Men åhh vad längtan är ännu större nu efter en egen. Det första sambon sa när jag höll i bebisen var att det klädde mig och sen bara stod han där och log. Och sen var det typ det enda han pratade om hela tiden resten av kvällen hur mycket han längtade och han diskuterade namn och ja allt möjligt :) Jag hoppas rosenrot funkar så äl kommer tidigare denna månaden :D

• Mee

Åh vad mysigt ticcer! Ja man längtar till man får hålla i en sån färsking själv igen! Hur mysigt som helst och gott luktar de små också ^^

Åh vad tråkigt Anna hbg! :( Men bara att vänta ut mensen och vänta in äl och BIM igen!

Själv inväntar jag äl som ska enligt app ske imorgon! Men hoppas den är sen då jag jobbar natt hela helgen! :O

• efg

Tråkigt Anna :(

Här går de långsamt.. Tog ett gravtest imorse på äl+8 (från senaste äl) som var negativt. Inte helt oväntat men tråkigt :( har dock känt mig så konstig senaste dagarna att ja fått för mig att de kanske tagit sig ändå.. Men det visar sig.

Var också och lämna blodprov idag för att föröka upp pergotime samt kolla sköldkörteln. Så får vi se va de visar. Är lite upprörd över att pergotime fortfarande är restat så om de inte tagit sig denna gången så vet ja inte hur ja ska göra när mensen kommer.. Kanske får be gyn skriva ut letrozol istället som iaf de finns några få kvar i Sthlm ..

De har varit en ganska bitter vecka i övrigt då sambons pappa gick bort i helgen så de har varit mycket tankar i huvudet.

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober