• Anonym (Ledsen)

Kk kräver abort

Igår berättade jag för min kk att jag blivit gravid. Vi har använt kondom och ibland pessar kombinerat, men blivit lite si och så med det.
    Han blev först chockad och frågade om jag bokat tid för abort än och om jag vill att han ska följa med för han vill givetvis "stötta mig".
    När jag svarade att jag inte bestämt mig än och att abort känns inte som nåt jag vill så blev han jättearg och sa att det absolut inte är en sån relation han vill ha till mig och att han inte vill ha fler barn (3 sen tidigare med hans ex).
    Jag är helt förstörd och han säger att han inte vill prata med mig förens jag bokat tid för abort.
    Bara gråter och gråter, klarar jag det här? Jag har två barn med min fd, han tvingade mig till en abort för två år sen och jag ångrar det fortfarande.

• Svar på tråden Kk kräver abort
  • IsaStardust
    Anonym (logik) skrev 2014-10-21 11:24:44 följande:
    Anonym (Tänk) skrev 2014-10-20 21:33:24 följande:
    Precis TS. En perfekt lösning. Din kk behöver varken ha med dig eller barnet att göra på något sätt och du kan behålla barnet.

Ni kanske borde ta reda på hur saker ligger till, det handlar inte om ts rättigheter när det gäller underhåll det handlar om barnets rättigheter.

Era åsikter i det hela ändrar inte på de regler och lagar som finns, era åsikter kan ni tillämpa på era egna beslut angående behålla eller ta abort, om ni är kvinnor vill säga, kvinnan har rätt till sin kropp, det är inget som män eller okända kvinnor kan ändra på hur mycket man än gnäller anonymt på internetforum
  • nevermind
    Anonym (logik) skrev 2014-10-21 11:24:44 följande:
    Anonym (Tänk) skrev 2014-10-20 21:33:24 följande:Precis TS. En perfekt lösning. Din kk behöver varken ha med dig eller barnet att göra på något sätt och du kan behålla barnet.

Ni kanske borde ta reda på hur saker ligger till, det handlar inte om ts rättigheter när det gäller underhåll det handlar om barnets rättigheter.

Era åsikter i det hela ändrar inte på de regler och lagar som finns, era åsikter kan ni tillämpa på era egna beslut angående behålla eller ta abort, om ni är kvinnor vill säga, kvinnan har rätt till sin kropp, det är inget som män eller okända kvinnor kan ändra på hur mycket man än gnäller anonymt på internetforum

Om ekonomin står och faller med en ynka tusing så har TS inte "alla förutsättningar" för att ta hand om barnet.
  • Anonym (Ledsen)
    nevermind skrev 2014-10-21 11:58:06 följande:
    Om ekonomin står och faller med en ynka tusing så har TS inte "alla förutsättningar" för att ta hand om barnet.
    Vem påstår att min ekonomi står och faller med det?
  • Anonym (logik)
    nevermind skrev 2014-10-21 11:58:06 följande:
    det handlar inte om ekonomin faller inte mannen ska ändå betala underhåll för att det är BARNETS rättighet

Jag tycker du ska ta och läsa på lite innan du yttrar dig, fast åsikter får du ju gärna komma med, men som sagt dina eller mannens åsikter förändrar inte på något för barnets rättigheter är det som avgör
  • astegmatism
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-17 13:16:30 följande:

Igår berättade jag för min kk att jag blivit gravid. Vi har använt kondom och ibland pessar kombinerat, men blivit lite si och så med det.
    Han blev först chockad och frågade om jag bokat tid för abort än och om jag vill att han ska följa med för han vill givetvis "stötta mig".
    När jag svarade att jag inte bestämt mig än och att abort känns inte som nåt jag vill så blev han jättearg och sa att det absolut inte är en sån relation han vill ha till mig och att han inte vill ha fler barn (3 sen tidigare med hans ex).
    Jag är helt förstörd och han säger att han inte vill prata med mig förens jag bokat tid för abort.
    Bara gråter och gråter, klarar jag det här? Jag har två barn med min fd, han tvingade mig till en abort för två år sen och jag ångrar det fortfarande.

Fyfan vilken kille! Du lydde väl inte honom? Det är ditt samvete du skall följa och inte hans
  • Anonym (J)
    astegmatism skrev 2014-10-21 19:54:23 följande:

Fyfan vilken kille! Du lydde väl inte honom? Det är ditt samvete du skall följa och inte hans

Fy fan vilken tjej då som springer runt med kk. same same .
  • Anonym (J)

Hur jan tjejen springa runt och utnyttja en kk och springa runt med en kk han är nog värd bättre fy vilken tjej altså .

• molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:12:37 följande:

Hur jan tjejen springa runt och utnyttja en kk och springa runt med en kk han är nog värd bättre fy vilken tjej altså .

Eeh,han utnyttjar väl henne lika mycket i så fall.
    De är KK och har alltså en överenskommelse om att vara vänner med vissa fördelar,dvs ha sex.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (J)

Nää du sjutton vilken tjej .....

• Anonym (J)
    molly50 skrev 2014-10-21 20:20:38 följande:

Eeh,han utnyttjar väl henne lika mycket i så fall.

De är KK och har alltså en överenskommelse om att vara vänner med vissa fördelar,dvs ha sex.

Nej fy sjutton bara drar hem kille för att knulla han hur kan hon utnyttja det .?
Svar på tråden Kk kräver abort