• Anonym (Ledsen)

Kk kräver abort

Igår berättade jag för min kk att jag blivit gravid. Vi har använt kondom och ibland pessar kombinerat, men blivit lite si och så med det.
    Han blev först chockad och frågade om jag bokat tid för abort än och om jag vill att han ska följa med för han vill givetvis "stötta mig".
    När jag svarade att jag inte bestämt mig än och att abort känns inte som nåt jag vill så blev han jättearg och sa att det absolut inte är en sån relation han vill ha till mig och att han inte vill ha fler barn (3 sen tidigare med hans ex).
    Jag är helt förstörd och han säger att han inte vill prata med mig förens jag bokat tid för abort.
    Bara gråter och gråter, klarar jag det här? Jag har två barn med min fd, han tvingade mig till en abort för två år sen och jag ångrar det fortfarande.

• Svar på tråden Kk kräver abort
  • Anonym (J)
    molly50 skrev 2014-10-21 20:20:38 följande:

Eeh,han utnyttjar väl henne lika mycket i så fall.

De är KK och har alltså en överenskommelse om att vara vänner med vissa fördelar,dvs ha sex.

Ja ha det är det kk betyder finns set kontrakt ?
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:30:30 följande:

Ja ha det är det kk betyder finns set kontrakt ?

Annars kan ju inte överenskommelsen gälla ?
  • Anonym (Karslok!)

Men hur är det lille vän?

Har du råkat ut för nån stor stygg kvinna som har "lurat" dig?

Kommer du inte undan att betala underhåll?

Halleduddan ;(

• Anonym (Karlslok!)

Ovan rader är skrivna åt hjälten J

• Anonym (J)
    Anonym (Karslok!) skrev 2014-10-21 20:44:55 följande:

Men hur är det lille vän?

Har du råkat ut för nån stor stygg kvinna som har "lurat" dig?

Kommer du inte undan att betala underhåll?

Halleduddan ;(

Kan glädja dig med att jag är kvinna om du syftade på mig hoppas du inte känner dig förolämpad .(-:
  • Anonym (Karlslok!)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:51:40 följande:
    Kan glädja dig med att jag är kvinna om du syftade på mig hoppas du inte känner dig förolämpad .(-:
    Då är du väl förmodligen tillsammans med nån "stackare" tvingas betala underhåll åt en bastard han vägrar träffa.

PS: det finns en alldeles särskild plats i helvettet åt kvinnor som behandlar sina medsystrar som du ! Ds

Men det är en helt annan historia
  • Anonym (J)

Kan säga som så att jag strular inte och utnyttjar killar och håller på med killar och tjejer . Sen kan jag glädja dig med att jag kommer komplett fr.o.m. Hell så u vore det på tiden de själv satt där .

• Stepph

För mig är det obegripligt hur man kan skaffa barn med en tillfällig partner men givetvis kan han inte tvinga dig. 

• Stepph
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 21:40:23 följande:
    Finkamma håret bara så blir allt bra ni suger .
    Utveckla gärna. Förstår inte ett dugg. 
  • Anonym (logik)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:21:03 följande:

Nää du sjutton vilken tjej .....

nää fy sjutton vilket dåligt försök till att provocera
Svar på tråden Kk kräver abort