ohhello skrev 2015-08-19 18:10:51 följande:
Hm, ska fundera vidare på det där med napp då. Är det någon speciell som är bättre än andra? Finns ju massor på marknaden.
Idag har jag iallafall fått hem ett babynest min kära mor köpt åt mig, där har hon sovit snällt nu i några timmar så jag har fått massor gjort idag. Så skönt!
Imorgon ska vi på första besöket till BVC, fick ju ställa in förra veckan pga sjukdom. Ska bli kul att se hur mycket hon gått upp!
Dessutom ska vi på andra träffen med mammagruppen, så mycket inplanerat imorgon. Känner mig lite stressad! Blir ju stressad bara av att ha en lunch inplanerad för våran morgon alltid är så himla seg. Hur har ni med "rutiner?"
Våran tjej gillade inte esska napparna med mam nappen går super! Hoppas du hittar någon till henne.
Skönt med Babynest, dem är super för att få så trångt och bekvämt till lilltjejen.
Vi har inga riktiga rutiner men om vi ska iväg någonstans brukar jag försöka boka in det på fm runt 11-12 då hon är som gladast och nöjdast då. Men vi går upp vid 09 och vid 10-10.30 vill hon oftast somna igen så det är jätte smidigt att göra i ordning sig och packa med allt man behöver.
Idag har hon sovit hela dagen i princip. Vi var bortbjudna på lunch och där sov hon igenom hela med uppvak för 1 amning. Sedan hem och få främmande och sov sig igenom det med vak för 1 amning igen. Nu ligger jag och väntar på att Hon ska vakna igen för mat.