Inlägg från: Mecros |Visa alla inlägg
  • Mecros

Bf juli 2015

Vad fina magar! Har tyvärr bara bilder på mig från idag med no clothes så jag ska bespara er den ;)

Jag har också packat ner Bodies med stl 50-56 och två par byxor.

Vet ej vad jag ska ha med mig att äta. Typ frukt, godis och saft.. Något sånt.

• Mecros
    ememi skrev 2015-06-04 18:39:46 följande:

Har fått sådan foglossning så jag knappt kan gå:( hoppas jag slipper gå över tiden iallafall :/

Men usch, det låter inge vidare skönt!

Vilken vecka är du i?

Själv har jag börjat samla på mig vätska. Inte alls kul...
  • Mecros

Hur känns en förvärk? Inte säker på om jag känner av det eller vad det nu är. Sammandragningar har jag haft sedan v23-24 ungefär, trodde att en förvärk skulle vara nå liknande men vaknar tidigt på morgonen av mensvärk i nedre magen samt rygg och det liksom drar neråt om jag förklarar det så, som att det onda ökar i några sekunder sen försvinner och sen kommer tillbaka igen och sen försvinner. Är så i ungefär 10 min sen är mensvärken bort igen.

• Mecros
    faerie skrev 2015-06-09 09:16:25 följande:
    Jag vet inte heller hur det ska kännas, men det låter ju som om det skulle vara det :) Har också fått sånt, mensvärksliknande värk i kombination med sammandragning. Svårt att sätta fingret på det, men tror mycket väl det kan vara förvärkar.
    Det är så svårt att veta! Men om det ökar inom några veckor och blir mer intensiv så kan man ju tro att det är det iaf :) det verkar vara jätte olika för alla, som med allt annat.
  • Mecros

Hoppas att det går bra för dig och att bebisen vänder sig neråt! Vilken vecka är du i?

• Mecros
    Liten till skrev 2015-06-09 12:03:26 följande:

Det blev vändningsförsök. Och det verkar ha gått bra, ligger kvar på förlossningen med ctg nu. Men det gjorde absolut inget ont! Det är värre när bm ska mäta magen och trycker på blygdbenet. smile1.gif

Så lättad och glad nu! Ända oron är att hon ska vända sig igen, men förhoppningsvis så ligger hon still där hon är nu smile1.gif

Håller tummarna!
  • Mecros
    Faer skrev 2015-06-09 14:00:14 följande:

Hej! Jag går in i vecka 36 imorgon och undrar om det är fler som ha känt av ilningar/stickningar i underlivet?! När jag är ute och går eller går på stan eller något sticks det hela tiden så måste sätta mig ner.. Tror ni att det kan vara nå farligt?

Jag har likadant, är i v35. Jag fattade det som att det är bebis som trycker neråt. Som fixerar sig i bäckenet. Men jag kan ha fel, men det är vad jag läst mig till.
  • Mecros
    ememi skrev 2015-06-10 07:43:00 följande:
    Ja stödstrumpor är ett måste nu:) ska verkligen testa att bada lite kallare:) fick tips att dricka mer vatten också och det har funkat :) så nu börjar man äntligen känna sig lite mer normal hehe drömde inatt att vi fick en pojke som vägde 8.4 kg haha dessa drömmar^^
    Haha alltså dessa drömmar! :'D drömde att jag födde en 6 månaders bebis och jag blev sjukt besviken för att den inte va så liten och gullig som man har sett att alla andras varit. Haha
  • Mecros

Vad har erat blodtryck legat på från sista besöket hos bm?

Jag har känt mig nere och sjukkänsla och idag hos bm så hade jag blodtryck på 95/55 vilket hon tyckte va lågt. Hon trodde det berodde på det då nu har jag fått order om att äta och dricka mer.

• Mecros
    Liten till skrev 2015-06-11 09:13:56 följande:

Ohhello- hoppas du mår bättre snart! Vilken vagn blev det? smile1.gif

Mecros- mitt blodtryck ligger på 110/70 varje gång.

Hoppas verkligen du får upp det lite så du känner dig bättre snart.

Ememi-det är väl säkert för att det börjar trycka så mycket neråt nu. Men kolla med din bm nästa gång.

Jag har bara 26 dagar kvar nu! smile1.gif nu börjar jag verkligen längta efter att få hålla i bebis och gosa och lukta. Och se hur hon ser ut! smile1.gif

Jag hoppas det jag med :)

Åh vad härligt med 26 dagar kvar, när är du beräknad? Själv har jag hela 40 dagar kvar. Känns som en evighet fast det inte är det längre.. Men längtar så efter att lukta och gosa med den lilla i magen.
Svar på tråden Bf juli 2015