Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Jag hoppar jättegärna in här! :D
Testade mig igår och fick reda på att jag är gravid och går nu i min lilla gravidlycke-bubbla!
Vi har försökt några gånger nu efter uttag av spiral i augusti och vi kunde inte ha blivit gladare - tänk att det växer något i min mage som vi tillsammans skapat, något som kommer bli en blandning av OSS. Något som kommer dela DNA med mannen jag älskar mest av allt. Helt otroligt!
Enligt någon gravidkalender på nätet är jag beräknad till 12 juli och barnmorskan jag pratade med idag trodde detsamma så antar att jag platsar perfekt i den här gruppen ^^
STORT grattis till er alla!
Förresten, finns det någon från Småland här i gruppen? :)
Hoppar in här om det är ok? plussade idag efter många misstankar tog ett CB digitalt som visade 2-3 !! Vilken vecka borde jag va i då? Ätit p-piller men varit till o från med dem så vi tänkte att händer det så händer det. Givetvis supervälkommet!
När ringer man bm?
Hoppar in här om det är ok? plussade idag efter många misstankar tog ett CB digitalt som visade 2-3 !! Vilken vecka borde jag va i då? Ätit p-piller men varit till o från med dem så vi tänkte att händer det så händer det. Givetvis supervälkommet!
När ringer man bm?
Hej! Jag hoppar jättegärna in här! :D
Testade mig igår och fick reda på att jag är gravid och går nu i min lilla gravidlycke-bubbla!
Vi har försökt några gånger nu efter uttag av spiral i augusti och vi kunde inte ha blivit gladare - tänk att det växer något i min mage som vi tillsammans skapat, något som kommer bli en blandning av OSS. Något som kommer dela DNA med mannen jag älskar mest av allt. Helt otroligt!
Enligt någon gravidkalender på nätet är jag beräknad till 12 juli och barnmorskan jag pratade med idag trodde detsamma så antar att jag platsar perfekt i den här gruppen ^^
STORT grattis till er alla!
Förresten, finns det någon från Småland här i gruppen? :)
Hej! Hoppar gärna in! Blev ett plus på stickan förra fredagen då mensen uteblev.. Går på p-piller, eller gick?! Men nu har vi accepterat läget även om det kom som en chock. Sambon har börjat acceptera det då det överhuvudtaget inte var planerat! Men nu är vi glada och längtar efter en liten bebis. Känns så overkligt att bara skriva det. Jag är i v 6 5+3.
Jag skulle gärna vara med i en Facebook grupp om det är någon som tänker starta en sån! :)