Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hoppar gärna in i tråden. Är i vecka 5 (4+5) med tredje barnet. BF: 17 juli. Är 29 år och bor i Blekinge men min man och våra två barn, födda -05 och -12.
Känner av växtvärk och ömma bröst. Och har haft väldiga problem med magkatarr.
Hej! 37 år med en dotter på 9 år, gravid igen efter 3 missfall på rad under drygt 1 års tid. Är nu i v 7, 6+0 idag. Oron är svår att hejda med mitt bagage, ska på vul den 18 november, och jag hoppas innerligt att något finns där.
Hoppar in här också :) är i vecka 7 (6+6) ! Första barnet för mig så tänkte de kan vara kul att prata med andra gravida om symtom och sånt :)
Jag ringde idag för att boka ett privat ul och fick tid 16 december. Då är jag i vecka 10. Längtar så mycket, känns inte verkligt än även om mitt morgonillamående är galet.
Kul att det är så många här!
Tänkte hoppa in här om det går bra
Jag är i vecka 7 (6+1) och är som några andra skrivit relativt "symptom-fri" jag har båda MF och MA i bagaget så självklart blir jag extra nojig men men... Hur gamla är ni och var bor ni i vårat avlånga land? (Kanske missat det i inläggen tidigare)
Själv är jag 23 och bor i en förort till Sthlm.
Tänkte hoppa in här om det går bra
Jag är i vecka 7 (6+1) och är som några andra skrivit relativt "symptom-fri" jag har båda MF och MA i bagaget så självklart blir jag extra nojig men men... Hur gamla är ni och var bor ni i vårat avlånga land? (Kanske missat det i inläggen tidigare)
Själv är jag 23 och bor i en förort till Sthlm.
Jag ringde idag för att boka ett privat ul och fick tid 16 december. Då är jag i vecka 10. Längtar så mycket, känns inte verkligt än även om mitt morgonillamående är galet.
Kul att det är så många här!
Kul att du lyckats få tid för ul! Själv har jag har ringt runt nu på morgonen men ingen som har tid (som inte är mitt under arbetsdagen). På ett ställe blev jag till och med nekad eftersom "jag var så tidigt gravid" "inte hade ont" eller "inte blödde" men att jag haft både missfall och fördröjt missfall senaste månaderna och ville se att det faktiskt är någon liten där inne gick hon inte med på.
Varför skulle hon ungefär....
Hej allihopa :) Flera nätter nu har jag drömt att min sambo lämnar mig, vaknar upp, gråter och är helt sur på honom :P Och jag är gravid i drömmen också. Någon som känner igen sig?
Hej allihopa :) Flera nätter nu har jag drömt att min sambo lämnar mig, vaknar upp, gråter och är helt sur på honom :P Och jag är gravid i drömmen också. Någon som känner igen sig?