Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Tänkte hoppa in här om det går bra
Jag är i vecka 7 (6+1) och är som några andra skrivit relativt "symptom-fri" jag har båda MF och MA i bagaget så självklart blir jag extra nojig men men... Hur gamla är ni och var bor ni i vårat avlånga land? (Kanske missat det i inläggen tidigare)
Själv är jag 23 och bor i en förort till Sthlm.
Tänkte hoppa in här om det går bra
Jag är i vecka 7 (6+1) och är som några andra skrivit relativt "symptom-fri" jag har båda MF och MA i bagaget så självklart blir jag extra nojig men men... Hur gamla är ni och var bor ni i vårat avlånga land? (Kanske missat det i inläggen tidigare)
Själv är jag 23 och bor i en förort till Sthlm.
Hej!
Skulle också gärna vilja vara med! Jag är 25 år och bor i västra Götaland, väntar mitt första barn och är i vecka 8. Spännande och overkligt!
Hej!
Skulle också gärna vilja vara med! Jag är 25 år och bor i västra Götaland, väntar mitt första barn och är i vecka 8. Spännande och overkligt!
Jag läste att du inte heller känner några symptom, eller att dom ''slutat'' ... jag tror att när man vill så mycket att det ska funka så känner man efter för mycket och inget blir naturligt eller känns naturligt.
Det är som jag, jag tror att jag är illamående innan lunch, men sen blir jag osäker om jag verkligen är det eller om jag bara inbillar mig eller liknande ... :)
Så bäst är nog - hur svårt det än är, att ta det lugnt och inte tänka så mycket! Du mår inte bättre sen om du oroar dig redan nu :)
Hej, här hoppar jag gärna in :)
Plussade i måndags, så allt är väldigt nytt! Jag är 26 år och min sambo är 27 år, vi har tre pojkar födda 08,10&12!
Hej jag hoppar gärna in :) jag är vecka 5 och det är mitt tredje barn :) för tillfälligt är jag mest illamående och trött men värre blir det säkert efter jag gått några fler veckor :)
Hej jag hoppar gärna in :) jag är 27 år och är i vecka 5 och det är mitt tredje barn :) för tillfälligt är jag mest illamående och trött men värre blir det säkert efter jag gått några fler veckor :)