• Knäck

Gravida från tråden BIM januari 2014

Här kan vi fortsätta följas åt! <3

• Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014
  • Knäck
    Waimea skrev 2015-01-17 09:26:22 följande:

Så är det ju. Jag är ju lyckligt lottad, det här är ju ett lyxproblem jämfört med din, Termuttas och MagicQueen:s långa kamp för att bli gravida! Så jag ska samla ihop mig och sluta gnälla. Fick onda ögat av min ursnälla och underbara make när jag först slamrade runt ilsket i köket, sen bråkade med barnen, så jag inser att jag är väldigt självisk.

Har bara så svårt att behärska mig på morgonen, dels vaknar jag tidigt (04.30), sen är besvikelsen över att det inte kom igång den här natten heller total i en timme eller två.

Men klart du måste få vara urtrött på att vänta. Det finns alltid nån som har det värre och detbetyder inte att man inte får gnälla. Man måste ju få det ur sig! Verkar jättejobbigt att gå över :( både ovisshet och fysiskt tungt. Hoppas det startar nu! Bebisen måste fatta att det är toppen utanför mamma också!
  • Waimea

Tror det börjar dra ihop sig, tjejer! Slemproppen har börjat komma och relativt snälla värkar var 6-7 minut.

• Knäck
    Waimea skrev 2015-01-18 08:20:31 följande:

Tror det börjar dra ihop sig, tjejer! Slemproppen har börjat komma och relativt snälla värkar var 6-7 minut.

Jippi! Lycka till :) <3
  • MagicQueen
    Waimea skrev 2015-01-18 08:20:31 följande:

Åhhhh spännande
  • Waimea

Inatt kl 01.53 kom vår lilla tjej efter en lång men mycket bra och fin förlossning. 3,5 kg, 53 cm. Storebror är helt betagen av sin syster, så härligt att se!

• MagicQueen
    Waimea skrev 2015-01-19 19:46:52 följande:

Inatt kl 01.53 kom vår lilla tjej efter en lång men mycket bra och fin förlossning. 3,5 kg, 53 cm. Storebror är helt betagen av sin syster, så härligt att se!

php1wASyQ57516.jpg

Men va härligt. Stort grattis till er <3
  • Termutta

Olika faser vi är på:) en annan har precis gjort glukosbelastning och ligger på en hård oskön brits. Legat 75min nu.. 45 kvar.. Sockerlösningen var äcklig, men jag är en jävel på att svepa:)

• Knäck
    Waimea skrev 2015-01-19 19:46:52 följande:

GRATTIS!!! <3 Så fin!!
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014