Gravida från tråden BIM januari 2014
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Äntligen :)
Härligt, Termutta!!
Heja heja Termutta
40 % avverkat för mig imorgon och rutin ul om mindre än 3 veckor. 3 februari blev det. Längtar
Jippi Termutta! Vad jag längtar dit :) fyra veckor kvar...
Undra hur många som har fått sina bäbisar från gruppen? :) var väl många som blev gravida i början?
Jippi Termutta! Vad jag längtar dit :) fyra veckor kvar...
Nu är det två veckor till inskrivning, fyra veckor till 12 veckor gått och sex veckor till kub. Åååååå vad långsamt det går... samtidigt var jag nyss i vecka 4 och tyckte vecka 8 var jättelångt fram :)
Men alltså, Waimea står ju för spänningen nu, va blire?! Går du i trappor? En färdknäpp kanske?
Bf+9, ingen bebis i sikte, inga särskilda känningar mer än mkt vattniga flytningar. Jisses. Bm var inte förvånad, hennes erfarenhet är att graviditeterna blir längre ju fler barn man får. Sa hon iallafall. Jag höll på att bryta ihop hos henne i torsdags så hon sade väl vad hon kunde för att trösta. Öppen 1 cm, delvis (25%) utplånad tapp och mjuk = så kan man gå länge. Börjar iskallt räkna med att bli överburen. Sista Bm-besöket på onsdag. Dagen efter övergår jag i läkarvård.
Bf+9, ingen bebis i sikte, inga särskilda känningar mer än mkt vattniga flytningar. Jisses. Bm var inte förvånad, hennes erfarenhet är att graviditeterna blir längre ju fler barn man får. Sa hon iallafall. Jag höll på att bryta ihop hos henne i torsdags så hon sade väl vad hon kunde för att trösta. Öppen 1 cm, delvis (25%) utplånad tapp och mjuk = så kan man gå länge. Börjar iskallt räkna med att bli överburen. Sista Bm-besöket på onsdag. Dagen efter övergår jag i läkarvård.
Men vad jobbigt... du har gjort det för bekvämt därinne! Det enda som är säkert är att ut kommer den. Då är allt förlåtet!