• Knäck

Gravida från tråden BIM januari 2014

Här kan vi fortsätta följas åt! <3

• Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014
  • MagicQueen

Jösses sån aktivitet det är i magen <3 idag kunde jag se rörelserna utanpå magen för första gången, mysigt. Går in i v 23 på onsdag

• Knäck
    MagicQueen skrev 2015-02-23 18:31:03 följande:

Jösses sån aktivitet det är i magen <3 idag kunde jag se rörelserna utanpå magen för första gången, mysigt. Går in i v 23 på onsdag

Åh vad häftigt

Imorgon är det kub, jag är konstigt nog mindre nervös nu när det närmar sig. Mest otålig!
  • Knäck

Helt underbart. Är lycklig och lite i trans. Det var nån där inne alltså... En jättesöt person... Jag gillar den verkligen. Jag gillar den jättemycket.

Termutta, spännande med rul (vad fort tiden går!), bilden måste ju vara ännu bättre då så man kan se ännu fler detaljer? Jag tyckte ju det häftigaste och mest overkliga var att den hade tår och näsa...

• MagicQueen

Grattis knäck <3

Det är en obeskrivlig känsla när man äntligen får se det lilla livet inne i magen <3

• Knäck

Nu har vi berättat för nästan alla, är min mamma och några till kvar. Magen har börjat synas vilket känns alldeles magiskt (det också). Jag är piggare igen, en liten tupplur mitt på dagen behövs bara.

Hur känns de första fosterrörelserna egentligen? Hur vet man att det är dem och inte sammandragningar/tarmrörelser? Jag blir ju helt inbillningssjuk fast jag bara är i vecka 15 längtar så mycket...

Snart fredag Termutta, snart snart!!

• Termutta
    Knäck skrev 2015-03-03 18:26:50 följande:

Nu har vi berättat för nästan alla, är min mamma och några till kvar. Magen har börjat synas vilket känns alldeles magiskt (det också). Jag är piggare igen, en liten tupplur mitt på dagen behövs bara.

Hur känns de första fosterrörelserna egentligen? Hur vet man att det är dem och inte sammandragningar/tarmrörelser? Jag blir ju helt inbillningssjuk fast jag bara är i vecka 15 smile1.gif längtar så mycket...

Snart fredag Termutta, snart snart!! smile2.gif

Jag går in o vecka 20 imorrn. 19+0 å känner fortfarande inget typ. Har känt nå små bubbel vid några få tillfällen. Men inte mycket. Är ju väldigt individuellt när man börjar känna. Men jag tycker man känner skillnad från tarmrörelser och "bubbel". Det är inga ljud vid bäbisrörelser. Jag väntar otåligt på att känna mer. Men ultraljudet kommer vara guldvärt på fre iaf :)
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014