• Knäck

Gravida från tråden BIM januari 2014

Här kan vi fortsätta följas åt! <3

• Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014
  • MagicQueen

Är det bara jag som inte kan se bilderna? Kan inte se min egen heller o minns inte ens vilken jag la ut :-P

Bvc i måndags, 3 månaders koll, Hampus vägde 6690 gr och var 63.1 cm

• Termutta
    MagicQueen skrev 2015-10-14 11:51:24 följande:

Är det bara jag som inte kan se bilderna? Kan inte se min egen heller o minns inte ens vilken jag la ut :-P

Bvc i måndags, 3 månaders koll, Hampus vägde 6690 gr och var 63.1 cm

Jag ser inye heller. Går inte med telen? Datorn tror jag funka
  • Knäck

Hej på era! Så ursöta barn!!

Det går bra här, nu är min lilla tjockis snart sju veckor <3 Det har varit jobbigt några veckor med amningen, mycket skrik, höll på att bli riktigt knäpp ett tag men nu har det ordnat upp sig. Bebben växer och har börjat le nu, jag fullkomligt smälter... <3

Är så glad att jag får vara med om detta!

• Termutta

Hej! Hur går det med bäbisarna? Här går det bra.. Så bra att vi ska börja försöka med en till:) Rut tog ju 11 månader så man vet ju inte hur länge nästa tar! Rut blir 4 månader på söndag och sover hela nätter sen hon var 1 månad. 20.30-07.00 idag.. :) vi kan inte klaga på sömnbrist. Inte än iaf :)

• Termutta

Läste du texten på tröjan? :)

Waimea skrev 2016-04-11 15:23:37 följande:

Naaw, vilken goding!

• Knäck

Vilka godingar!! Helt otroligt vad tiden går! Jag njuter av varje dag. Min lilla skrutt är 7,5 månader nu och alldeles underbar. Jag är så ledsen att jag måste börja jobba om två månader. Hur gör ni med det? Kul att se att ni verkar må bra. Jag är typ aldrig härinne längre.

• Termutta
    Knäck skrev 2016-04-17 21:53:03 följande:

Vilka godingar!! Helt otroligt vad tiden går! Jag njuter av varje dag. Min lilla skrutt är 7,5 månader nu och alldeles underbar. Jag är så ledsen att jag måste börja jobba om två månader. Hur gör ni med det? Kul att se att ni verkar må bra. Jag är typ aldrig härinne längre.

Jag jobbar varannan helg på mitt jobb. Ger riktigt bra med pengar å jag kan snåla ordentligt med mammadagarna. Ursprungsplanen var att gå tillbaka på 75% i januari -17 när Rut blir 1.5 år. Å sätta henne på dagis. Men nu är jag gravid igen å får i december. Så blir varken mer jobb eller dagis :) kör mina helger fram till oktober då jag förhoppningsvis får graviditetspenning ;)
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014