Gravida från tråden BIM januari 2014
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Ojoj. Kasst redigeringsverktyg. Bättre såhär.
Vilka fina magar!!
Själv mår jag sämre för var dag... Vaknade inatt av illamåendet och sen har det kommit och gått under dagen, kräks inte men får uppstötningar och allt känns äckligt, blodtrycksfall hela tiden, vill bara krypa ihop och blunda... Ska bli spännande att se hur det går att jobba imorgon!
Vilka fina magar!!
Själv mår jag sämre för var dag... Vaknade inatt av illamåendet och sen har det kommit och gått under dagen, kräks inte men får uppstötningar och allt känns äckligt, blodtrycksfall hela tiden, vill bara krypa ihop och blunda... Ska bli spännande att se hur det går att jobba imorgon!
Knäck, jag mådde dåligt typ v 6-16. Var ett vrak på jobbet, låg i sängen och roade mig med att kolla 'En unge i minuten' för att riktigt gnugga in vad som komma skulle (för övrigt en jättebra serie om en förlossningsavdelning i Västerås. Fyra avsnitt finns på Youtube ). Jag mådde hyfsat på förmiddagen men efter lunch var det ridå, liksom. Men det gick över helt plötsligt..
Jag mår oxå illa. Får attacker när som helst på dygnet. Får hulka. Har fått springa några gånger till toan men kommer bara spott, inte spytt än. Börjar bli less, vill vara pigg o fräsch! Men men, hoppas det vänder snart!
Jag hoppas inte det ska märkas på jobbet, vill inte berätta så tidigt. Mina kollegor är äldre än jag och väldigt gulliga men också duktiga på att ge råd som ingen bett om och jag vill liksom vara ifred med det här och landa själv innan jag blir utfrågad och undervisad, hehe.
Jag mår också bättre på förmiddagen, vad hände med MORGONillamående liksom ... huvudvärk har jag också. Men vet ni vad? JAG ÄR GRAVID! Det betyder att jag kommer få träffa den viktigaste personen i mitt liv! Jag längtar!
V 15 igår och idag är 100 av 180 dgr gjorda. Känns ff overkligt
Uääääh. BF+1 och noll, nada, inga känningar. Känns som ett jävla hån efter en jobbig decembermånad. Vaknat jättetidigt både inatt och igår natt (hade väldigt onda sd igår i och för sig) så i morse låg jag bara och lipade. Är så ohyggligt trött på det här. Dagens I-landsproblem, jag vet, men fan, alltså. En dag nu känns som ett år. Får hoppas nåt händer inatt, men inget tyder på det.