Ztarduzt skrev 2015-01-26 13:04:14 följande:
Tydligen har väldigt många det.. Lite trist egentligen men tur hjälp finns att få iallafall.
Första månaden lär vara lite skum och hoppig, appen känner väl inte dig än så bara vänta och se vad som händer :)
Ja, det gäller väl bara att hålla humöret uppe om man får en sådan diagnos. Visst kan det göra saker och ting besvärligare men inte omöjligt. Fast jag tycker ju det är alldeles tillräckligt besvärligt också utan..
Själv oroade jag mig så mycket så jag kollade upp det efter redan 3 misslyckade försök. Menscykeln blev ännu längre än "normalt" så då misstänktes PCOS också för min del men jag hade blivit tvungen att vänta länge på koll. Gick privat och fick det outruled direkt och fick istället beskedet att den sena mensen troligen berott på ett väldigt tidigt mf som inte gett utslag i tester.
Använde tidigare en annan app för att hålla koll på cyklerna men den hade inte funktion för temp. När jag på gyns inrådan började tempa hade jag en kurva på papper men nu tyckte jag det var bökigt och hittade FF. Jag hoppas den blir till hjälp och inte än mera huvudbry ist.. :D