• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-21 14:57:04 följande:

Va trist :/ hoppas det går.bättre nästa gång.

Ja tråkigt att det inte blev något men det visste jag ju nästan sen innan så var bara jobbigt att mensen inte kom. Var rädd att behöva vänta flera månader på att allt skulle hoppa igång så blev glad att det bara var en vecka enda :)
  • iowa
    angel-1990 skrev 2015-01-22 17:22:43 följande:
    Jag ser tyvärr ingenting.. Men jag är heller ingen fena på att analysera tester. Ta ett nytt om några dagar om mensen inte kommit?
  • angel-1990
    iowa skrev 2015-01-23 20:03:51 följande:

Jag ser tyvärr ingenting.. Men jag är heller ingen fena på att analysera tester. Ta ett nytt om några dagar om mensen inte kommit?

Vet det är svårt att se på bilden pga dålig kamera. Lättare att se i verkligheten... men ska testa imorn eller på söndag..
  • iowa

Enligt ÄL-test samt min Temp-app så ligger jag ÄL+5 idag, först nu börjar jag förstå ivern och otåligheten att få testa. Känner mig dock rätt osäker på tempningen då det svänger så mycket, någon som är duktig på att analysera tempkurvor? Har jag haft ÄL? Vill tillägga att det är första gången jag använt ÄL-stickor och känner mig inte helt hundra på dem, särskilt efter att ha läst X antal trådar här på FL om dem... Hjälp?

Och en fråga till er som inte plussat den här gången, kommer ni göra något annorlunda nästa försök?

Kram på er!

• Ztarduzt
    iowa skrev 2015-01-24 11:25:46 följande:

Enligt ÄL-test samt min Temp-app så ligger jag ÄL+5 idag, först nu börjar jag förstå ivern och otåligheten att få testa. Känner mig dock rätt osäker på tempningen då det svänger så mycket, någon som är duktig på att analysera tempkurvor? Har jag haft ÄL? Vill tillägga att det är första gången jag använt ÄL-stickor och känner mig inte helt hundra på dem, särskilt efter att ha läst X antal trådar här på FL om dem... Hjälp?

Och en fråga till er som inte plussat den här gången, kommer ni göra något annorlunda nästa försök?

Kram på er!

Tips är appen fertility friend, lite bökig i början men så värt det. Den sätter ut äl osv och om du även kollat sekretet så får du rätt positiva utslag på när äl varit.
  • Esoada
    angel-1990 skrev 2015-01-04 21:03:26 följande:

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Hej, jag är också 24 år Flört
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015