• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-02-02 22:57:39 följande:
    Då har vi samtidigt för enligt min app har jag med ÄL nu under veckan! :) mådde lite bättre idag så gjorde ett tappert försök medans jag höll in mina snörvlingar och hostattacker så sambon inte blev allt för skräckslagen och avtänd haha... nu blir det att köra på hårt i veckan! Februari kanske blir vår månad eller vad säger du? :D
    Haha x) de va ju skönt att du mår bättre :)

Ja det hoppas jag verkligen :)
  • Siphiry

Hej Tjejer! 
    Hoppas det är okej att man hoppas in här. 
    Jag och min sambo har bestämt oss för att det är dags. 
    Tog ut p-ringen i tisdags. Är dock lite fundersam då jag fick en blödning igår, som gick över idag?! Så just för tillfället har jag noll koll på när det är dags för ÄL och BIM :)

• Joozzaan

Betyder det att äl närmar sig om man får en stegring även fast den inte är exakt lika mörk som kontrollatrecket? Har testat i en vecka och inte haft någon som helst stegring förens idag.
  • TB1

Hur går det tjejer =)?

Jag har BIM 14/2. Det hade varit en fantastisk alla hjärtans dag present =)

Idag har jag ont i min vänstra äggstock, 6 dagar efter ÄL. Himla konstigt!

Har tid hos gyn 26/2, förhoppningsvis får jag pergotime då.

Vi är på försök 18, är det inte vår tur snart =(

Trevlig kväll tjejer!

• TB1
    Joozzaan skrev 2015-02-05 16:10:54 följande:

Betyder det att äl närmar sig om man får en stegring även fast den inte är exakt lika mörk som kontrollatrecket? Har testat i en vecka och inte haft någon som helst stegring förens idag.

Ja det ser ut att närma sig ???? fortsätt kommande dagar så blir strecket starkare ????
  • TB1

Joozzaan ursäkta mina frågetecken. Det skulle bli smilegubbar :(

• Joozzaan
    TB1 skrev 2015-02-06 21:03:32 följande:

Joozzaan ursäkta mina frågetecken. Det skulle bli smilegubbar :(

Haha förstod der :) har råkat göra samma sak förr! Skulle va en söt liten smiley se blev det bara massor frågetecken :P
  • gal91

Hej allihopa!

Jag och min sambo har en sån barnlängtan så vi ska börja med bebisverkstaden nu till våren, längtar så galet mycket. Så förhoppningsvis kommer man få en liten unge i början av nästa år. Så kul att läsa alla inlägg här i forumet!

// Gal91

Gal91
  • everlove

Jag fick min mens igår. Hade en paus från äl-tester denna gång, så vet inte om jag hade nån.. Får se om jag tar tester vid nästa äl. Blir mest stressad av hela grejen Obestämd Tror det är bättre för mitt psyke att köra på "det händer när det händer"-grejen. Men så svårt att inte stressa upp sig i vilket fall som helst..

Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015