Shoreline skrev 2015-02-26 16:56:45 följande:
Ja vi ska nog försöka denna månad också. Även om det tar emot lite. Jag vill egentligen inte ha barn i December (är jag jättedum som tänker så?). Men självklart skulle jag bli överlycklig om det tog sig. Funderar på att köpa ett sånt där spermatest åt sambon men vet inte om det är värt det?! Sen ska jag nog köpa ÄL tester, men det är ju så jäkla dyrt. Kan inte använda testlagrets för dom funkar typ inte på mig.
Har du ringt någon barnmorska än?
Jag förstår dig. Jag tänkte likadant... När jag såg plusset var min första tanke att allt kommer gå åt helvete. Väckte inte min sambo, gick till jobbet och var jättedeppig och kunde inte prata med någon. Sen efter några timmar när jag smält allt lite blev jag glad såklart. Var helt i chock! Du ska inte tempa dig då? Då ser man så bra :)
Jag var på sjukhuset igår för kontroll av min diabetes och berättade då på en gång. Fick prata direkt med läkare och hon skickade remisser hit och dit. Har haft diabetes länge så det är lite tricksigt med graviditet men jag hoppas det blir bra ändå :) Ska till barnmorska om ett par veckor!