• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-02-27 18:38:03 följande:

Fortfarande ingen mens. . . Passerar dag 40 nu. Undra hur länge man ska behöva vänta.

Hur går det joozzaan? Hoppas att det gått åt något håll i alla fall <3

Grattis till er som har fått plus :) är lite granna avis ;)

Min kropp håller just nu på att bara driva med mig. Det drar i ljumskarna och det pirrar till och drar lite i tjejmagen. Men har för mig att jag har varit med om det innan och då vart det inget och jag fick mensen när den skulle och har inte haft äl ännu, så jag tror bara att kroppen retas lite. :/
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-03-07 01:15:06 följande:

Hur går det joozzaan? Hoppas att det gått åt något håll i alla fall <3

Grattis till er som har fått plus :) är lite granna avis ;)

Min kropp håller just nu på att bara driva med mig. Det drar i ljumskarna och det pirrar till och drar lite i tjejmagen. Men har för mig att jag har varit med om det innan och då vart det inget och jag fick mensen när den skulle och har inte haft äl ännu, så jag tror bara att kroppen retas lite. :/

Jodå mensen kom till slut på dag 40, den blir alltså fyra dagar längre varje månad, så jävla konstigt men vad ska man göra? Så nu börjar nästa försök och den långa väntan som bara blir löngre och längre haha..
  • iowa

Tack för alla grattis ???? Önskar er alla lycka till med bevisverkstan, hoppas det tar sig för er alla under de närmaste månaderna! ??????

• iowa

Och såklart skulle frågetecknen vara smileysar!

• Vadvetjaaaaag

Här vill jag hänga med :D är 21 år gammal och jag å min sambo bestämde oss för att vi skulle ta ut min spiral detta år. 20/2 tog jag ut den :) fick mensliknande någon dag efter som inte va så mycke. Va till och från i 4 dagar. Gjorde äl test nu denna vecka då jag tänkte ja skulle ha äl typ nu i helgen... Men visar ingenting på stickorna. De visade lite starkare den 5/3 på morgonen. Trodde då det va påväg då jag haft mollnande värk i magen, men nä än så länge verkar ja inte haft äl :( hoppas den kommer inom dom närmaste dagarna :( grattis till era plus ni andra :)

• Shoreline
    Annapanna2 skrev 2015-03-06 19:04:31 följande:
    Spännande, jag håller tummarna! Jodå, det gick ok. Dom såg nåt som kunde tyda på utomkveds men när jag lämnade nya prover i måndags hade hcg gått upp som det skulle och lite mer därtill. Ska på ny undersökning på måndag men det lät som att allt verkar ok med tanke på hcg-stegringen. Jag känner mig mer och mer gravid då illamåendet nyss kickat in så jag antar att allt är ok just nu i alla fall :)
    Hur har det gått! Har tänkt på dig :)
    Tråkigt med illamåendet, men samtidigt härligt att känna gravsymtom :D
  • Annapanna2
    Shoreline skrev 2015-03-11 19:31:40 följande:
    Hur har det gått! Har tänkt på dig :)
    Tråkigt med illamåendet, men samtidigt härligt att känna gravsymtom :D
    Åh tack! Vad gullig du är :) allting har gått bra än så länge! Halvvägs in i vecka 7 just nu. Saknar aptit och mår fortfarande illa men det kan man ju stå ut med :) Hur går det för dig?
  • Shoreline
    Annapanna2 skrev 2015-03-15 12:50:56 följande:
    Åh tack! Vad gullig du är :) allting har gått bra än så länge! Halvvägs in i vecka 7 just nu. Saknar aptit och mår fortfarande illa men det kan man ju stå ut med :) Hur går det för dig?
    Jag inväntar BIM den 22-24/3. Så vi får väl se. 

Jobbigt med avsaknaden av aptit. Hoppas det ordnar till sig :)
  • Annapanna2
    Shoreline skrev 2015-03-15 19:00:17 följande:
    Jag inväntar BIM den 22-24/3. Så vi får väl se. 

Jobbigt med avsaknaden av aptit. Hoppas det ordnar till sig :)
    Vad spännande! Hållet tummarna! :) Ja, det kommer säkert ordna upp sig. Det står jag ut med i alla fall!
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015