• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • kastrullen

Jag fick mens idag, så jag är peppad på försök nummer 4 med BIM 17/4. Ska testa ägglosssningstest denna gång och se om det kan hjälpa :)

• Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-03-22 07:42:53 följande:

Hur går det för alla? :)

Mensen kom i dag några dagar tidigare än väntat.. Men men... Nu blir det en paus i det försökandet för ska flytta i maj så ska koncentrera mig på det nu :) men kommer inte använda skydd så händer det något så blir det ju så fall en rolig överraskning mitt i allt :)
  • Vadvetjaaaaag

Idag när ja duschade så tvättade ja muffen som alltid. Å fick massor med äggvitsliknande flytningar på fingrarna som man kunde dra ut långa trådar av ? Fick min mens för 8 dagar sedan. Kan äl vara på g redan ? Hur lång tid innan får man älsymptom? Någon mer som vet eller haft likadant ? Har haft som mensvärk hela tiden även när mensen slutat. Lite mindre igår och idag men konstigt ändå?

• Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-03-22 07:42:53 följande:

Hur går det för alla? :)

Hur går det för dig?
  • Vadvetjaaaaag

Jag har haft min äl. Det starkaste testet visades den 27/3 på kvällen som ni ser på den enskilda bilden. Sen på den andra bilden är alla test samlade. Hade sex den 26 och 28. Får se hur det går :)

• isali

Hoppar in här! Är 27 och sambon 28, har varit barnsugen nu i ett halvår och nu har vi börjat försöka ordentligt. Första riktiga försöket sen spiral uttag, osäker om jag hade ÄL förra månaden. ÄL den 22/3 och BIM 4/4 eller 5/4. Ska nog testa 1 april!

Tror inte det sätter sig på första, men vem vet. Ni som plussat, hur länge tog det för er?

Jobbigt att vänta på BIM! Herregud så dryyyyygt .... :p

• isali
    isali skrev 2015-03-29 21:36:08 följande:

Hoppar in här! Är 27 och sambon 28, har varit barnsugen nu i ett halvår och nu har vi börjat försöka ordentligt. Första riktiga försöket sen spiral uttag, osäker om jag hade ÄL förra månaden. ÄL den 22/3 och BIM 4/4 eller 5/4. Ska nog testa 1 april!

Tror inte det sätter sig på första, men vem vet. Ni som plussat, hur länge tog det för er?

Jobbigt att vänta på BIM! Herregud så dryyyyygt .... :p

Varför skrev jag 27 och 28? Vi är ju 26 och 27. Haha ;)
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015