• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Anonym (Jobbigt nu)
    ÄngDal skrev 2015-02-19 22:46:55 följande:

Tack för uppdateringen, jag blir väldigt glad och pirrig av dina tankar och fantasier och förhoppningar. Jag hoppas verkligen att biokvällen blir som du hoppas!

Vad roligt att höra! Även om jag själv tycker situationen är jobbig..

Hon skulle bara veta vad jag tänker när jag sitter bakom henne hela dagarna på jobbet. Det är jobbigt att hela tiden behöva lägga band på sig för att inte göra något mycket olämpligt. Jag känner sådan längtan efter att få röra henne. Dra händerna genom hennes hår, möta hennes sexiga läppar och få känna hennes bröst på riktigt. Jag vill kyssa henne på magen och få henne att stöna. Jag vill dra mina fingrar längst med hennes ryggrad och långsamt vandra ner mot hennes rumpa.

Men ännu hellre vill jag att hon ska ta mig och dominera över mig. Jag vill att hon ska kyssa mig hårt, ta mig hårt på brösten, bita i mina bröstvårtor och långsamt men bestämt vandra sig neråt. Hon får göra vad hon vill och jag gör vad hon än vill att jag ska göra.
  • Anonym (Favoritar)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-19 23:08:51 följande:

Vad roligt att höra! Även om jag själv tycker situationen är jobbig..

Hon skulle bara veta vad jag tänker när jag sitter bakom henne hela dagarna på jobbet. Det är jobbigt att hela tiden behöva lägga band på sig för att inte göra något mycket olämpligt. Jag känner sådan längtan efter att få röra henne. Dra händerna genom hennes hår, möta hennes sexiga läppar och få känna hennes bröst på riktigt. Jag vill kyssa henne på magen och få henne att stöna. Jag vill dra mina fingrar längst med hennes ryggrad och långsamt vandra ner mot hennes rumpa.

Men ännu hellre vill jag att hon ska ta mig och dominera över mig. Jag vill att hon ska kyssa mig hårt, ta mig hårt på brösten, bita i mina bröstvårtor och långsamt men bestämt vandra sig neråt. Hon får göra vad hon vill och jag gör vad hon än vill att jag ska göra.

Skicka ett mail med dina känslor/intryck/vad du vill göra vid ett exakt ögonblick.

Typ hon rättar till sitt hår, skicka "När du rättade till ditt hår nu och blottare din nacke så vill jag bara kyssa den och sluta en hand om ditt fina bröst".....

Antingen funkar det eller ej, men då vet du....
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-19 14:27:40 följande:

Ja, idag är hon intensiv. Älskar det!

I morgon blir det vin och bio (med några andra kollegor).

Kan vara för att jag har semester nästa vecka som hon börjar trissa upp mig lite..

Det låter underbart att du gör framsteg! :) Ja det är samma trunk men fick kontot kapat... Fick skapa ett nytt för att följa er. <3
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk2 skrev 2015-02-20 08:29:26 följande:

Idag är en spännande dag! :)

Jag hoppas av hela mitt hjärta och själ att den ska gå så som jag vill ikväll.

Hon är uppklädd idag. Har en utmanande tröja så det känns lönlöst att försöka fokusera på arbetet. Hon har håret nedsläppt men dragit det åt sidan så jag ser hennes nacke. Jag fantiserar om att få kyssa den där nacken. Så sexig...

Är rädd att min chef snart kommer inse att jag inte får mycket gjort på jobbet numera.

Är lite nervös inför kvällen!!
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 09:26:14 följande:

Hon är uppklädd idag. Har en utmanande tröja så det känns lönlöst att försöka fokusera på arbetet. Hon har håret nedsläppt men dragit det åt sidan så jag ser hennes nacke. Jag fantiserar om att få kyssa den där nacken. Så sexig...

Är rädd att min chef snart kommer inse att jag inte får mycket gjort på jobbet numera.

Åh, herregud, jag hoppas verkligen att du får någon slags bekräftelse i kväll. En hand som smeker, en viskning. Risken är ju annars att du går sönder på något sätt. 

Din kåthet är så berusande och fantastisk även om jag förstås förstår att det är extremt jobbigt för dig att inte få utlopp för någonting.

Du måste försöka uppdatera i kväll. Framför allt om du har något positivt att berätta. Jag önskar dig all lycka i detta.

Stor kram  
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 09:26:14 följande:

Så härligt att läsa att hon förmodligen har klätt upp sig, vilket säkert är lite för din skull med :)

Lycka till ikväll !!!!
  • croz

Det där med mail låter inte bra. Jag tror att man blir lite blind för att det två kvinnor.
    Sexanspelningar ska man inte maila kollegor då det sparas och kan visas upp för chefen som trakasserier.

• Anonym (Jobbigt nu)

Möttes av en gillande blick i morse och hon hon sa att mina kläder satt snyggt på mig. Har en tight kjol och sa till henne att den var lite svår att röra sig i. Hon sa då att det såg mycket bra ut när jag gick. Senare, strax efter lunch när vi skulle gå tillbaka till rummet tittade hon på mig från topp till tå och sa; "snygg du är idag".

Jag har aldrig hört henne säga så till någon annan på jobbet.

Kan det vara så att hon har märkt att jag är intresserad av henne och att hon därför driver med mig för att se hur långt det går och själv bara är ute efter en självförtroende-boost?

Jag skulle aldrig skicka något mail. Jag vill vara försiktig då jag verkligen gillar mitt jobb. Dessutom är hon mycket nära vän med en annan kollega så det hade nog spridit sig snabbt i så fall.

Jag lovar en uppdatering efter bion!

• ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 13:32:15 följande:

Möttes av en gillande blick i morse och hon hon sa att mina kläder satt snyggt på mig. Har en tight kjol och sa till henne att den var lite svår att röra sig i. Hon sa då att det såg mycket bra ut när jag gick. Senare, strax efter lunch när vi skulle gå tillbaka till rummet tittade hon på mig från topp till tå och sa; "snygg du är idag". 

Jag har aldrig hört henne säga så till någon annan på jobbet. 

Kan det vara så att hon har märkt att jag är intresserad av henne och att hon därför driver med mig för att se hur långt det går och själv bara är ute efter en självförtroende-boost? 

Jag skulle aldrig skicka något mail. Jag vill vara försiktig då jag verkligen gillar mitt jobb. Dessutom är hon mycket nära vän med en annan kollega så det hade nog spridit sig snabbt i så fall. 

Jag lovar en uppdatering efter bion! 

Om det varit en man som uttryckt sig så till dig skulle ju ingen ha sagt annat än att han är otroligt intresserad av dig. Framför allt eftersom det är så många kommentarer och komplimanger och så intensiva känslor som bubblar under ytan (på er båda skulle jag tro). Jag tvivlar på att hon driver med dig men att hon är osäker på hur mycket hon kan släppa ut pga att det sker på jobbet samt att hon kanske inte är "öppet bisexuell" ens för sig själv.

Bio, AW, konferens, firmafest ? det är där saker och tinga kan hända och hetta till! Jag ska bevaka detta forum under kvällen, hehe. Vilken film ska ni se? Och blir det lite pubbesök före och/eller efter?
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...