• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Anonym (Jobbigt nu)

Var tvungen att "gå på toaletten" nu mitt under filmen. Sitter jämte henne.

Funderar på att låta min högerhand vila på biostolen så hon lätt kan komma åt den.

Hon dricker inte då hon kör. Har erbjudit sig att skjutsa hem mig efter bion.

Vad ska jag göra??

Måste strax gå tillbaka så snälla svara snabbt!!

• Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 18:18:54 följande:

Funderar på att låta min högerhand vila på biostolen så hon lätt kan komma åt den.

Vad ska jag göra??

Åh, toppen att ni fick sitta bredvid varandra. Om du vågar, så luta dig mot henne, stryk undan håret och viska något i hennes öra, kanske kommentera något i filmen typ att en skådespelerska är snygg, eller något mer vågat...
    Go for it! Låt henna skjutsa hem digGlad
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 18:18:54 följande:

Vad ska jag göra??

Jag hoppas att ni rörde varandra under bion.
    Jag hoppas att hon kör hem dig, ensamma i bilen kan ni verkligen prata...

Jag älskar också denna tråd...Hjärta
  • Anonym (Jobbigt nu)

Kom precis hem. Uppdaterar efter på spåret!

• Anonym (Jobbigt nu)

Känner mig nere nu..

Vi åkte från jobbet. Min kollega körde. Åkte ner på stan för att ta ett glas vin och äta lite mat. Vi var 7-8 st. Min kollega drack inte då hon körde och jag höll mig måttlig. Inget speciellt hände under middagen. Men det var trevligt. Hon gav mig varken mer eller mindre uppmärksamhet. Verkade dock lite distraherad eller stressad på något vis.

På bion då. Vi såg fifty shades of grey. Eftersom jag är lite inne på bondage-grejen så gjorde filmen i sig mig lite upphetsad. Jag hamnade jämte henne (det såg jag till). Satt med min högra hand längst med stolen hela filmen, lättillgänglig för henne. Lade även min kofta över så ingen skulle se om hon tog min hand. Vi viskade lite med varandra under filmens gång. Vi delade popcornskål. Dock hamnade vi inte längst ut, utan hade kollegor på vardera sida ingenting hände under bions två timmar. Mer än att jag var mer upphetsad än någonsin tidigare!

När bion var slut stod vi alla utanför och diskuterade filmen. Jag sa då att jag inte tyckte huvudpersonen var så snygg, att jag sett betydligt snyggare kvinnor i mitt liv och tittade på henne. Hon rodnade lite.

Hon skjutsade mig och en kollega (som bor åt samma håll) hem. Detta gjorde att vi endast var ensamma typ fem minuter i bilen. Under dessa minuter gav hon återigen mig komplimanger. Sa att hon tyckte jag varit fin de senaste dagarna, att jag klädde mig snyggt och att jag har en söt dialekt (??). Jag gav henne en kram och tackade för skjutsen. Hon strök mig då över ryggen och andades in kraftigt (som en djup inåtsuck).

Hon skickade ett sms och tackade för en trevlig kväll. Skrev också att jag skulle ta väl hand om min sambo (som ligger hemma i feber).

Jag är väldigt osäker på hennes känslor nu!

Alla förhoppningar, också blir det platt fall.

• Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 21:33:06 följande:

Känner mig nere nu..

Vi åkte från jobbet. Min kollega körde. Åkte ner på stan för att ta ett glas vin och äta lite mat. Vi var 7-8 st. Min kollega drack inte då hon körde och jag höll mig måttlig. Inget speciellt hände under middagen. Men det var trevligt. Hon gav mig varken mer eller mindre uppmärksamhet. Verkade dock lite distraherad eller stressad på något vis.

På bion då. Vi såg fifty shades of grey. Eftersom jag är lite inne på bondage-grejen så gjorde filmen i sig mig lite upphetsad. Jag hamnade jämte henne (det såg jag till). Satt med min högra hand längst med stolen hela filmen, lättillgänglig för henne. Lade även min kofta över så ingen skulle se om hon tog min hand. Vi viskade lite med varandra under filmens gång. Vi delade popcornskål. Dock hamnade vi inte längst ut, utan hade kollegor på vardera sida ingenting hände under bions två timmar. Mer än att jag var mer upphetsad än någonsin tidigare!

När bion var slut stod vi alla utanför och diskuterade filmen. Jag sa då att jag inte tyckte huvudpersonen var så snygg, att jag sett betydligt snyggare kvinnor i mitt liv och tittade på henne. Hon rodnade lite.

Hon skjutsade mig och en kollega (som bor åt samma håll) hem. Detta gjorde att vi endast var ensamma typ fem minuter i bilen. Under dessa minuter gav hon återigen mig komplimanger. Sa att hon tyckte jag varit fin de senaste dagarna, att jag klädde mig snyggt och att jag har en söt dialekt (??). Jag gav henne en kram och tackade för skjutsen. Hon strök mig då över ryggen och andades in kraftigt (som en djup inåtsuck).

Hon skickade ett sms och tackade för en trevlig kväll. Skrev också att jag skulle ta väl hand om min sambo (som ligger hemma i feber).

Jag är väldigt osäker på hennes känslor nu!

Alla förhoppningar, också blir det platt fall.

Men det ordnar sig ska du se... låt det ta lite tid. Kram
  • Gaskarl

Ge inte upp, vem vet vad som väntar på måndag. Vågar du inte ta ett steg till, ett privat samtal där du säger att du känner dig attraherad, eller är du rädd att det blir knas på jobbet...

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...