Filli89 skrev 2015-03-20 09:36:36 följande:
Hej allihop hur går det för er, har nu gjort en mini operation, vid tappen/slemhinnan då de hittade massa polyper vet ey vad det är eller vf de ens uppstår, men det kan fungera som en pstav sägs det, dvs om man har de så blir det svårare för ägget att fastna och det ökar risken för missfall, så när man gör Ivf så vill de gärna att man tar bort de först, för bästa möjliga chans. Nu har det gått en vecka äter en mens fördröjande tablett i 21 dar så det hinner läka, sen sätts mensen igång en vecka senare, så från den dagen sätter jag igång dag 21, känns spännande samtidigt som jag är rädd att det ska vara ännu hinder dag 21. Jaja hoppas på det bästa, hur mår ni alla?
Då håller vi tummarna på att det inte blir något hinder framöver. Det är bra att de är riktigt noga och tar väck allt som kan störa en eventuell behandling, befruktning och graviditet. Håller tummarna för dig att du får sätta igång snart.
Jag mår ok såhär dagen efter äggplock, svullen mage/buk och det känns att man varit med om ett ingrepp så att säga. Ska strax posta ett långt inlägg på hur det gick för mig igår.