• 89Madeleine

IVF/ICSI februari 2015

Jag är en tjej på 25 år som tillsammans med min sambo försökt få barn i 4 års tid.
    Efter utredning har vi fått reda på att barnlösheten beror på manlig faktor och att vi kommer att få göra IVF med metoden ICSI (där man injicerar spermien direkt i ägget) på reproduktionsmedicin KS/Huddinge. Jag ska in på mitt andra VUL på måndag 9/2 och är i fullt sjå med sprutorna.

Är det fler som vill vara med i tråden och stött varandra? :)
    Man har ju så mycket frågor och funderingar hela tiden.

Kram på er alla kämpare!

• Svar på tråden IVF/ICSI februari 2015
  • 89Madeleine

Ruvardag 13 nu och igår kväll kom det 2 små bloddroppar och idag kommer det bruna flytningar...

Nu är det väl kört :(

• Gosmos
    89Madeleine skrev 2015-02-26 09:34:29 följande:

Ruvardag 13 nu och igår kväll kom det 2 små bloddroppar och idag kommer det bruna flytningar...

Nu är det väl kört :(

Det behöver det inte vara! Fortsätt hoppas! Kram på dig.
  • Filli89
    89Madeleine skrev 2015-02-26 15:04:55 följande:

:O :O :O phpj08wMU32838.jpg

GRATTTTIIIIIS, vilken lycka.. Ååh är så genuint glad för din skull!! önska oss alla här inne detsamma!!! Woooop woooop du kommer nog bli en underbar förälder, så som man kämpat betyder det extra mycket att få just den rollen!! Njut av din graviditet!!! GRATTIIIS ännu en gång!!
  • 89Madeleine
    Filli89 skrev 2015-02-26 15:56:23 följande:
    GRATTTTIIIIIS, vilken lycka.. Ååh är så genuint glad för din skull!! önska oss alla här inne detsamma!!! Woooop woooop du kommer nog bli en underbar förälder, så som man kämpat betyder det extra mycket att få just den rollen!! Njut av din graviditet!!! GRATTIIIS ännu en gång!!
    Tack så jättemycket!! :D
    Jag är jätteglad, men det droppar små ljusröda bloddroppar i mina trosskydd (ursäkta snuskinfon) och det oroar mig... Det kan ju vara helt normalt, men kan också vara början till missfall... :(

Kram
  • V83

Wow! Så himla kul! Stort grattis! Tillåt dig att vara glad! Om allt går åt skogen så får man vara ledsen för det då. Nu är du gravid! Hurra!

• Gosmos
    89Madeleine skrev 2015-02-26 14:04:55 följande:

:O :O :O

Wow! Du kände att det var kört och då var det tvärt om! Stort lycka till nu. Fira ordentligt!
  • Elfia
    89Madeleine skrev 2015-02-26 16:53:56 följande:

Tack så jättemycket allihopa!
    Det är dock så svåååårt att glädja sig när detta jäkla blod kommer...
    Suck... :(

Men tack! Ni är gulliga :D <3

Förstår att det måste vara väldigt jobbigt. Men jag håller med de andra. Försök att ta det då. Just nu är du faktiskt GRAVID :D Stort grattis ännu en gång. Wow!! :)
  • 89Madeleine

Nu blöder det som vanlig mens och mensvärken är här...

Ska ringa barnmorskan idag så fort dem öppnar :(

Tror tyvärr på tidigt missfall :(

Svar på tråden IVF/ICSI februari 2015