Östgötar som planerar barn 2016
Första gången för mig, vi är inne på andra månaden av att försöka bli gravida. Vad betyder bim? Jag är 33 men helt löst i det här... ????
Min var idag, men mensen kom som en klocka så ingen bebis denna gång
Första gången för mig, vi är inne på andra månaden av att försöka bli gravida. Vad betyder bim? Jag är 33 men helt löst i det här... ????
Okej, tack. :) Vad trist, nytt försök nästa Äl då. Hur gör ni för att bli gravida? Ligger ni varje dag, använder ägglossningstest eller försöker pricka in rätt?
Hur länge har ni försökt då?
Det blir andra månaden nu. Tänker att det borde gå vägen om man ligger med varandra 1-2 ggr per dag alla dagar med beräknad Äl.
Jag räknar på en menscykel på 28-33 dagar då min mens kan vara oregelbunden. Vill inte missa en enda chans.
Hehe ja, är så glad att sambon ÄNTLIGEN är redo för barn, vill typ bli gravid NU! Mm lite fattigt på min front nu så vi kör knullavarjedagmetoden istället. Sambon är nöjd med det ^^...
Jodå det finns en sådan men väntar nog 2-3 veckor till innan jag hoppar med i en. Är dock bra sugen på att gå med i en nu direkt också för det är inte direkt nått drag här på fl :P
Själv befinner jag mig dessvärre också i tråk-land i väntan på bim, inget spännande alls då jag inte har några känningar eller tilltro att det blivit något denna gång heller så för mig kan mensen få dyka upp snart så man snart får försöka igen i och med nästa äl
Tråden får inte dö ut! Mig gör det ingenting om ni som är gravida skriver på om ert om ni vill ventilera med varandra Vad var det alla arbetade med? Pannkakan har jag koll på med ditt plugg till förskolelärare (?) - men vad gör ni andra om ni vill berätta? Eller hur är ni som personer och gillar att göra...
Jag kommer vara kvar här på fl också, och här i tråden och heja! :)
Dag 28 idag och har haft känningar i ena sidan sedan igår men det är nog mensen. Har ju legat på allt från 29-45 dagar så mensen kan i stort sett komma i morgon eller om 2 veckor... sjukt jäkla segt att inte veta. Om det nu inte tar sig hoppas jag mensen kommer snart i alla fall :)
Hoppas nästa försök blir det lucky one så att ni kan fira två saker i samband med giftermålet Håller tummarna och lycka till!