pannkakan87 skrev 2015-04-12 19:06:55 följande:
Ja det är ordentliga ringar 18 karats. Ganska tunga och inte alls tunna och mesiga. De är ju redan graverade men tänkte att vi skulle lämna in dem och gravera in vigseldatum samt polera upp dem så att de ser fina och nya ut. :) Ska tillägga att jag inte använder smycken alls utan enbart ringen och nåt halsband ibland så för mig känns det bekvämast att bara ha kvar ringen också. :)
Vad härligt att ni har allt planerat! Min sambo vill inte planera någonting nu utan vi ska boka och fixa inför bröllopet när jag blivit gravid har vi bestämt nu. Jag ska försöka att inte tänka på det alldeles för mycket. :P jag vill gärna planera allt direkt även om det är länge tills dess, haha. Men kommer ni att ha några vittnen eller det i hemlighet ni gifter er? Vet någon om det?
Vi har också pratat om att gifta oss ensamma nu faktiskt eftersom det blir så mycket med gäster hit och dit. Och sen ta in på hotell precis som ni och åka utomlands. Det vore helt perfekt! Och sen ha en liten bebis i magen också. Åh!
Min sambo är likadan...de fattar inte att man inte kan ta allt i sista stund. Att man kanske måste ha en plan innan
Sen är ju planerandet och allt kring det också en rolig och speciell tid som man vill göra tillsammans!
Ingen vet förutom vi. Bröllopsvittnen finns på plats så det är lugnt.
Vi tänkte att vi överraskar alla när vi kommer hem sen att vi är man och fru
Jag har fått grymt bebissug nu...längtar hela tiden efter bebis och det känns inte lika läskigt. Har beställt en bok om att föda också. Längtar tills vi är en liten familj alla tre! Tror att barn är en STOR glädje i livet!
Låter som ni har en bra plan...det behöver inte vara så himla märkvärdigt...man ska göra precis som man vill och inte det som andra förväntar sig!
Låter toppen med bröllop med bebis i magen