skatergirl81 skrev 2015-04-06 21:30:13 följande:
Tack vad gullig du är!
Vi skulle ju bli gravida samtidigt du och jag så jag tjuvstartar lite
Vi skulle ju från början gifta oss i jan men nu blir det augusti i år istället. Jag har sett lite foton på gravida brudar, jag tycker det är jättevackert, att skapa ett barn tillsammans är väl det ultimata uttrycket för ens kärlek till varandra. Så kan man visa fotona för sitt barn sen och visa att de var med på bröllopet.
Jag kan ju potentiellt vara gravid då men det blir säkert bra...jag hade inte tänkt mig en traditionell brudklänning. Vi vill gifta oss borgerligt.
Ska ni gifta er nästa sommar då eller vad är planen? Eller planerar ni utifrån när ni blir gravida? Vad vill du ha för typ av bröllop?
Blondinbella var gravid på sitt bröllop och hon var ju jättefin!
Ja men det är bara roligt att ni börjar redan nu! Du måste uppdatera här om hur det går ^^ Hoppas att det tar sig fort för er. Har du koll på ägglossning och sånt?
Jag hade nog föredragit att gifta mig i kyrkan men min kille föredrar borgerlig vigsel så vi får se. Vi vill ha ett litet bröllop med närmaste familjen och sen middag efteråt. Sen vill vi åka på en liten resa direkt efteråt, det hade varit perfekt. Något varmt land en vecka och bara rå om varandra.
Helst hade jag nog inte velat gifta mig mitt i sommaren eftersom det är så varmt men antingen tidig sommar eller sensommaren kanske. Det beror förstås på hur snabbt jag blir gravid. :)
Jag vill inte heller ha någon traditionell brudklänning. Antingen en gammaldags vintage med långa ärmar eller en mer bohemisk med bara axlar. Men inget stort ryshpysch eller dyrt utan rätt så enkelt och personligt. :)
Ska ni fest och så efteråt? Gud så roligt med bröllop snart också! :D
Gravida brudar är jättevackra det håller jag med om!