• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • Miaomiao

Glömde säga att jag har börjat gå upp mitt i natten för att gå på toa och äta en frukt :) Några fler som har blivit mer hungriga?

• MelinaG
    miela33 skrev 2015-04-06 11:28:27 följande:

Har ni börjat prata namn ännu? Eller det är tabu?

Här ligger iaf Lucas Elin o Sofie högst på listan :)

Blir det en flicka så blir det nog Melina (jag heter alltså inte så, haha) och blir det en kille så Alexander (även om min man hellre propsar på Andreas). Men det hinner nog ändra sig flera gånger innan det är dags.
  • Thegiirl

Oj vi har inte börjat fundera på namn, har dock några favoriter kvar från förra gången ;) men vi diskuterar om vi ska kolla könet el inte. Gjorde det med dottern, vilket var roligt men nu vill jag skippa de där :) men sambon vill gärna kolla =/ hur ställer ni er till det?

• Nimmi
    Thegiirl skrev 2015-04-06 19:49:27 följande:

Oj vi har inte börjat fundera på namn, har dock några favoriter kvar från förra gången ;) men vi diskuterar om vi ska kolla könet el inte. Gjorde det med dottern, vilket var roligt men nu vill jag skippa de där :) men sambon vill gärna kolla =/ hur ställer ni er till det?

Jag ska absolut kolla på könet. Kan inte hålla mig i 9 månader. Måste kunna förbereda mig med kläder säng allt annat.

Min man vill också att vi kolla kön. Men min mamma och syster säger att vi inte ska göra det. :))
  • Jennie1979

Jag har redan bestämt att om vi får en flicka till ska hon heta Celine (ångrar att vi inte döpte första dottern till det). Så där har mannen inget att säga till om, och det vet han haha. ???? Blir det en pojke gillar jag Calvin.

• Dakine
    Jag hoppar in här :) BF 4 dec 2015. 
    Gick in i v 6 i lördags, så v 5+3 idag. 
  • MissPin

Vi kollade könet med sonen, så den här gången har jag tänkt att vi inte ska kolla. Men min sambo vill gärna veta, så vi har inte bestämt hur vi ska göra. Vi får se :)

• Thegiirl
    Nimmi skrev 2015-04-06 20:18:18 följande:
    Jag ska absolut kolla på könet. Kan inte hålla mig i 9 månader. Måste kunna förbereda mig med kläder säng allt annat.

Min man vill också att vi kolla kön. Men min mamma och syster säger att vi inte ska göra det. :))
    Vi har mycket neutralt från dottern så 80 % av allt vi har kvar kan en kille också ha så för min/vår skull klarar vi oss utan att ta reda på kön ^^ lite spännande att se när bebben väl kommer ut :) 
  • Thegiirl

Idag mår jag skit!!! 6+2 idag. Spydde nästan när jag kom hem efter att lämnat dottern på dagis. var hemifrån knappt 1 timma :S måste ha mina salta pinnar o päronsaft annars går det illa... hur ska jag lösa det på jobbet?? :S
    Hur har ni det ? 

• hilmaeleonora

Hej!

Får jag vara med här?
    Jag har bf 3 december, fjärde barnet. 
    Dock ny pappa.
    Jag fick ett missfall i april, i övrigt har vi kämpat rätt länge. Just nu är oron större än glädjen, men jag är gärna med i tråden och försöker glädjas när jag kan.

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!