• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • MissPin
    Miaomiao skrev 2015-04-08 14:26:16 följande:

6+6 här idag. VUL och inskrivning på måndag. Försöker inte tänkte på det, men det är inte lätt. Får jag positivt besked på VUL så berättar jag för mina föräldrar.

Hoppas det går bra! Vi ska med berätta efter ultraljud om allt ser bra ut. Vill bara lägga mig och sova och vakna upp den 27 april, då har vi en läkartid.
  • eihr

Jag blev det av en läkare på VC. Ring den vanliga tidsbokningen bara. Nej man behöver inte vara fast anställd! Min kollega som är vikarie var också sjukskriven i början av sin graviditet och det var inga problem. Det är en jättevanlig orsak till sjukskrivningar och läkaren har inte rätt att neka! Inte hållbart att må så dåligt och jobba samtidigt, du måste få ta det lugnt och sköta om dig! Jag mår också sämre vid anstränging. Jobbade min första halvtidsdag idag och mådde mycket bättre, slapp morgonspyorns och det värsta illamåendet och utmattningen.

Thegiirl skrev 2015-04-08 10:59:16 följande:

Hur har du lyckats bli sjukskriven ? är det på mvc el vc man ska prata då el ? man kanske måste ha fast jobb för att kunna bli det ? Jag mår piss o orkar knappt något. Mår ännu värre när jag anstränger mig =/ ska på inskrivningssamtal på mvc imorgon så ska prata med dom där då om jag kan få hjälp. 

• MelinaG

Jag måste bara dela med mig, för jag är så glad att jag nästan spricker, hoppas att det är okej. Var på privat tidigt VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå! Var 6+3 men blev flyttad till 6+1.

• Thegiirl
    MelinaG skrev 2015-04-08 20:54:46 följande:

Jag måste bara dela med mig, för jag är så glad att jag nästan spricker, hoppas att det är okej. Var på privat tidigt VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå! Var 6+3 men blev flyttad till 6+1. phpRMkv3245019.jpg

Åh så roligt, så mysigt!
  • RestoreMe

Så blev man familjens sista generation, med väntande bidrag för att fylla på nästa. Inväntar test tills min karl kan va med, sen bär det snarast av till bvc eller är det mvc, hm vad börjar detta med ett b eller m?

Våga se och förändra
  • RestoreMe

Bravos eko äppeljuice finns i 1,75 lit Gott o friskt, och riktigt supergoda tomater har jag funnit., och vips ätit upp. Vill ge bra ämnen till kroppen nu :)

Våga se och förändra
  • MissPin

Jag måste bara dela med mig, för jag är så glad att jag nästan spricker, hoppas att det är okej. Var på privat tidigt VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå! Var 6+3 men blev flyttad till 6+1. phpRMkv3245019.jpg

Åh det måste kännas underbart! Så mysigt :)
  • Dakine

Jag måste bara dela med mig, för jag är så glad att jag nästan spricker, hoppas att det är okej. Var på privat tidigt VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå! Var 6+3 men blev flyttad till 6+1.

Så härligt! :) Jag ska på VUL den 27 april. Hoppas jag också får bra besked!! 
  • Mikaela90

Vecka 7 (6+3) och ett konstant illamående drog igång för 3 dagar sen. Vaknar mitt i nätterna att magen vill vända sig ut och in. Spyr inte, bara det här jobbiga illamåendet dag ut och dag in. Kan inte koncentrera mig på jobbet. Började med sea-band igår, kanske lugnar det illamåendet en del.

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!