• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • MissPin

Idag har jag varit så trött så har känts som att jag egentligen hade behövt krypa i snigelfart istället för att gå. Har gått och lagt mig runt 7 senaste dagarna och somnat bums. Idag försöker jag hålla mig vaken för vi ska titta på film, men kommer antagligen somna väldigt snart.

Men jag brukar ha svårt för att sova i vanliga fall, så det känns väldigt skönt att kunna somna och sova utan problem :)

• mother87

Började båda igår med rosa "flytningar" och idag är det "mens" inte fullt, men blöder ju så hoppet börjar sina. Jag gick i förmiddags till kk akut efter jag lämnat barnen till mmormor, men de tog inte emot mig, de hade jour så de hade inte tid sa dem, att jag inte ska behöva sitta där hela dagen o vänta, -kroppen tar ju hand om det ändå. Fick jag till svar. Kunde komma tillbaka på tisdag eftermiddag om jag behövde.... Sjukt missnöjd över vården just nu..

• MissPin
    mother87 skrev 2015-05-01 15:34:52 följande:

Började båda igår med rosa "flytningar" och idag är det "mens" inte fullt, men blöder ju så hoppet börjar sina. Jag gick i förmiddags till kk akut efter jag lämnat barnen till mmormor, men de tog inte emot mig, de hade jour så de hade inte tid sa dem, att jag inte ska behöva sitta där hela dagen o vänta, -kroppen tar ju hand om det ändå. Fick jag till svar. Kunde komma tillbaka på tisdag eftermiddag om jag behövde.... Sjukt missnöjd över vården just nu..

Men fy vad dåligt! Åk till akuten och säg att du har extremt ont och inte klarar av smärtan hemma, så måste dom ju ta emot dig och kolla vad det är som händer.

Förstår att du är orolig, vet hur det känns. :( hoppas det går bra för dig!
  • annelielind

Hej alla. Hoppas det är ok att man hoppar in här. Jag väntar mitt sjätte barn. Vågar inte riktigt tro på det då jag hade ett MA I december. Vilken fruktansvärd mardröm det va. Upptäckte det i vecka 12 så jag är jätte nervös hela tiden. Har redan varit på 2 ul och allt har sett jätte bra ut, ska på nästa ul den 7/5. Är idag i vecka 9+4. Någon som är i samma vecka som mig här?

• MissPin
    annelielind skrev 2015-05-01 20:02:51 följande:

Hej alla. Hoppas det är ok att man hoppar in här. Jag väntar mitt sjätte barn. Vågar inte riktigt tro på det då jag hade ett MA I december. Vilken fruktansvärd mardröm det va. Upptäckte det i vecka 12 så jag är jätte nervös hela tiden. Har redan varit på 2 ul och allt har sett jätte bra ut, ska på nästa ul den 7/5. Är idag i vecka 9+4. Någon som är i samma vecka som mig här?

Hej, välkommen! Jag hade ett MA i vecka 12 i augusti förra året, sen hade jag en ofostrig graviditet som upptäcktes i januari det här året. Så jag förstår din oro! Jag har varit på ett vul där allt såg bra ut. Jag är i vecka 9+3 :)
  • annelielind

Vad betyder ofostrig graviditet? Jag kan inte svara på några inlägg vet du varför det är så?

• lundberg

Kan någon snälla hjälpa mig? Har de senaste dagarna kännt att alla grav symptom har försvunnit, mådde konstant illa onda bröst svullen osv men nu ingenting.. är dag i v 7+4 gjordenett nytt gravtest igpr morse och det visade ett jättesvagt plus. Från att ha vart jättestarkt för en månad sen, har kännt lite små ont i ljumskarna men inte så mycket alls och inte börjat blöda någonting. Ringde kvinnokliniken och hon sa att bebisen med största sannorlighet har dött men min kropp vet inte om det än.. är så ledseb ska dit på onsdag men orkar inte vänta så länge!! Någon som har vart med om samma någon gång???

• annelielind
    MissPin skrev 2015-05-01 20:06:53 följande:

Hej, välkommen! Jag hade ett MA i vecka 12 i augusti förra året, sen hade jag en ofostrig graviditet som upptäcktes i januari det här året. Så jag förstår din oro! Jag har varit på ett vul där allt såg bra ut. Jag är i vecka 9+3 :)

vad betyder ofostrig graviditet? Känns knäppt att jag inte vet det efter 5 barn,ett missfall å ett MA haha

• MissPin
    annelielind skrev 2015-05-01 20:11:15 följande:

Vad betyder ofostrig graviditet? Jag kan inte svara på några inlägg vet du varför det är så?

Det är en graviditet utan foster.
  • EJai

Jag har ju 3 barn sedan innan aldrig haft blödningar men finna gången hat jag det efter varje sex tillfälle och hade en dag bara från ingen stans kanske färskt blod i en mask mängd anledning okänd å va 2 dgr utan sex så inte pga detta. Varit på två kontroller en på kk å allt såg bra ut. Sen på inskrivning ett tidigt vul allt såg bra ut. Så har du inte klumpar så försök få ett vul alt ul. För min del då behövde jag inte överdriva alls utan jag fick komma in å vänta 4h ungefär på min tur. Bor i gbg

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!