BF december 2015 :-)
Oj här dömer vi varandra till höger och vänster!
Lite nyfikna på vad ni menar ni som skriver att ni aldrig skulle skaffa barn med en ny partner, då avstår ni hellre?
Oj här dömer vi varandra till höger och vänster!
Lite nyfikna på vad ni menar ni som skriver att ni aldrig skulle skaffa barn med en ny partner, då avstår ni hellre?
Beya - jag skulle aldrig i livet stanna hos en man som jag inte är lycklig med, än mindre skaffa ytterligare ett barn med honom. Så där är vi lika. Skillnaden blir väll då att jag skulle avstått ifrån fler barn i framtiden, även om jag träffade någon ny. :) Nåja, nog om detta som ni skrivit.
Jag har shoppat lite mer bebis-relaterat. Kunde inte hålla mig borta från den här fina skötväskan från elodie details. :) Tror att den blir jättefin till vår helsvarta Cameleon. :P Fler shoppinggalna?
Någon annan som känt att allmän oro och typ... katastroftankar har dykt upp under graviditeten? För mig har det blivit väldigt jobbigt, så jag ska nog ta upp det med bm nästa gång vi ska dit. Kanske finns någon kurator eller liknande jag kan gå och prata med.
Tråkigt att se att så många verkar må dåligt. Jag har också en del problem, men inte direkt gravidrelaterade. För några veckor sen fick jag jätteont i min ena fot och ett område på den blev rött och svullet. Men självklart så kollade jag inte upp detta utan tänkte att "jag är väll svullen pga graviditeten" typ. Men tillslut blev det ohållbart och jag gick och kollade. Då visar det sig att jag har borrelia och fick därför penicillin som jag äter nu. Och nu har jag till på köpet fått influensa. Lite orolig för bebis blir man ju, men enligt läkaren så ska penicillinet vara okej? :(
Vilken söt overall!
Vi har köpt en vit "vind fleece"-overall från POP som vi tänkt ha i vagnen, i åkpåsen. Men nu börjar jag bli rädd för att det blir för varmt? Den är visserligen lätt att öppna upp med dubbla dragkedjor. Vi köpte storlek 56 och den känns jättestor! Kanske måste köpa någonting mindre först? När vår dotter föddes (49 cm, 3240 g) så var storlek 50 på tok för stort.
Hur mycket har ni andra "normalviktiga" gått upp i vikt nu? Tycker att det är svårt att hitta information om vad som är "lagom". Är vi vecka 27 och har gått upp 7 kg.