BF december 2015 :-)
Nej inga illaluktande flytningar:) vad skönt att höra att det är normalt! Ja jag är i v. 25. Känns märkligt bara, hade inte så med min son.
Nej inga illaluktande flytningar:) vad skönt att höra att det är normalt! Ja jag är i v. 25. Känns märkligt bara, hade inte så med min son.
Mina bröst har börjat läcka ?? låg o vilade häromdagen och kände hur det rann sen blev det en liten pöl på lakanet. Har ni varit med om detta?:)
Nu blir jag snart galen! 4:e veckan förkyld! Någon som har något/några tips mot grav.förlylning? Får inte sova på nätterna och kan knappt gå i backar utan att kunna andas normalt för att jag är så täppt!
Åh jag känner mig orolig för lillan har inte varit lika livlig som vanligt:( funderat på att åka in, sen har jag känt lite rörelser. Tycker det är svårt var gränsen går för att man ska kolla upp detta :/
Känner mig depp nu.. börjar få foglossning, lider av en väldig sömnbrist (ca 2-4h per natt), har tredje urinvägsinfektionen på kort tid och fick nu ett penicillin som hjälper sådär och till på köpet fick jag svamp som följd av penicillinet. Snacka om trött!! Har jobb på heltid att sköta och även en bluvande storasyster i trotsålder här hemma. Behöver en paus!!!!!
Ibland måste man få klaga lite så man får det ur systemet.... :(
Summer13: Ja det hade nog inte skadat att du var lite mer snäll mot dig själv ta åtminstone de fem timmarna och gå tidigare! det är du definitivt värd och det tror jag alla förstår.
Har känt lite mer rörelser nu så jag får väl lugna mig men oj så många tankar man hinner få! Jag är ju också sådan att jag inte vill åka in för minsta lilla, tänker de har ju fullt upp så jag vill inte uppta deras tid. Men samtidigt handlar det ju om mitt barns liv. Svårt att veta bara vad som är normalt. Har era barnmorskor sagt hur många rörelser ni ska känna per dag?
velvet: Nej stackare!! vilken otur! Ja då får du försöka lita på läkarna även om jag förstår att du ändå blir orolig det hade jag också blivit.
Tänkte snart köpa en overall till lillan så man har det klart. Frågan är i vilken storlek man ska köpa? Om man köper i 54 så kommer den kanske bli för liten efter någon vecka o köper man större så drunknat hon i den:/ hur tänker ni?
Jag köpte en åkpåse på HM förra veckan. Vadderad, mjuk o söt. :) Tog storlek 50/56. Då håller den ju ett tag. Tänker att lillan kommer va varm o go i den när benen är "lösa" i den.