BF december 2015 :-)
Beya - Tack för att du frågar! Det gick jättebra, fick lägsta sannolikheten (1:20000) och allting annat verkade också vara som det ska (så gott som dom kan se vid det här laget) :) Ska berätta för dottern när vi kommer hem!
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Beya - Tack för att du frågar! Det gick jättebra, fick lägsta sannolikheten (1:20000) och allting annat verkade också vara som det ska (så gott som dom kan se vid det här laget) :) Ska berätta för dottern när vi kommer hem!
Delar med mig av lite glädje i oroliga tider till er andra jag med, fick precis veta att min lilla pojke är frisk <3 så lycklig nu!!
Välkommen trilskas!
Vad trevligt att komma tillbaka och läsa om KUB och andra tester som gått bra. Vad skönt för er :)
Jag funderar på det här med KUB, verkar som att alla gör detta. Det får man inte i mitt landsting. Bor ni alla där man får det om man vill, eller vänder ni er privat?
Nu är jag färdig med kub-testet fick jättefina resultat så nu är jag så lättad och lycklig.Plus att det bli mer verkligt när man får se sin lille plutt sprattla och suga på tummen
Hej alla härliga tjejer! :)
Jag är i vecka 11 (10+2) och försöker hålla igång både med många promenader, då vi har hund, och med älskade gymmet. Jag tycker dock att det är väldigt kämpigt många dagar då mitt illamående tar överhand och jag ofta får springa ifrån på gymmet för en snabb visit på toaletten... Jag har ofta även otroligt ont i magen och kan inte göra några övningar där magen kommer i kläm då den allt som oftast är svullen och "öm".
Hur går det för er mer träning osv? Har ni några tips på bra övningar som inte frestar för mycket på kroppen och som inte "tar emot"? :)
Stor kram !
Härligt att höra att många fått bra resultat och börjar må bättre! :) välkoma alla nya och grattis!
Här kämpar jag mot illamåendet och blev sjukskriven för minst en vecka av läkarn som jag talade med igår under min andra runda på dropp. Alla värden var bra förutom att jag är undernärd. Så nu dricker jag vatten och minrealvatten så mycket som möjligt och har alarm på telefonen var tredje timme att jag ska äta. Allt är bra med bebis men det är mig bm och läkarn oroar sig över. Det är ganska obehagligt att va så svag.
Hoppas att ni andra har det bättre och får njuta mer av friska luften. Fastän jag mår som jag mår har jag börjat njuta emellan illamåendeattackerna, det är underbart att se hur magen växer och jag längtar såå till första sparkarna! :)
Jag är bara i vecka 14 men tycker mig redan kunna ana "fladder" i magen då och då. Kan det vara för att jag varit gravid tidigare och minns hur det kändes då? Eller inbillar jag mig? ;)