BF december 2015 :-)
Jag har en jättemage som absolut inte går att dölja. Så även om jag skulle vilja vänta med att berätta är det helt omöjligt!
Rul den 9e, får se vad som sägs, jag är jättenervös!!!
Jag har en jättemage som absolut inte går att dölja. Så även om jag skulle vilja vänta med att berätta är det helt omöjligt!
Rul den 9e, får se vad som sägs, jag är jättenervös!!!
Kände tidigt med första barnet, v 14 redan. Regelbundet från v 17 ungefär. Nu är jag i v 19 och känner knappt inget.. onte utan att man blir orolig!!!
Fasar för förlossningen då förra var hemsk!! Vet att jag borde gå på aurora-samtal men vill inte för jag vet att jag kommer börja störtlipa och förmodligen inte kunna sluta, är ingen "gråtare" så tycker det är jobbigt att göra framför andra.
Jag måste verkligen ta tag i det, är i v 22 nu och det är ju inte jättelång tid kvar! Tänker man ska ju hinna bearbeta det som hände sist med, går nog inte så bra på nån vecka sen när man gör det i panik
Vill gå någon andningskurs men inte heller kollat upp det ännu. Ska göras snarast! Känner jag behöver något mer att falla tillbaka på än lustgas..
alldeles livrädd känner jag mig, kommer bli intressant detta!!
Räknas som överviktig och har gått ner tre kg pga ändrat kost o motionerat mera. Hoppas inte gå upp så mycket men man vet ju aldrig!
Jag har kontorsarbete och möjlighet att jobba hemifrån, min chef är väldigt medgörlig och vill det bästa för mig så hon har k8mmit med flera olika förslag hur jag kan göra. Allt beror såklart på hur man mår! Men fram till november ungefär, kommer n8g bli igångsatt i mitten/slutet av november!
Läkaren rekommenderade det eftersom min dotter var stor när hon föddes. Vägde nästan fem kg och kom dagen efter bf.
Isåfall blir det 2 veckor innan bf cirka. Men det visar sig längre fram, kanske blir annorlunda denna gången Gjorde TUL med dottern men när hon kom 1 vecka senare skiljde det 1.2kg på vad de trodde så jag litar inte mycket på det heller..
varför planeras en igångsättning för dig?
Vi behöver syskonvagn men är helt förvirrad av vilken man ska välja.. gillar inte bugaboo så den går bort, måste vara individuellt vändbara sittdelar, stora svängbara hjul och inte för liten liggyta i sittdelen då dottern är lång. Hrmm...
Emmaljunga har ju en syskonvagn som ser rätt okej ut.. Heter double viking. Har du kollat på den?
Tänker med gå någon profylaxkurs. Syrran gick en med andra barnet och tyckte det var enorm skillnad mot första förlossningen.
bor i södra sverige så finns kanske någon i skåne eller blekinge hoppas jag!
Tror annas var ca 2000 kr för par i grupp och 2500 privat? Tänk på att man kan använda friskvårdsbidrag till profylax! Vi har bidrag om max 2000kr/år på jobbet så jag får tillbaka 80% av det jag betalar