BF december 2015 :-)
Hur mycket motionerar ni? Jag har så dåligt samvete att jag knappt orkar ta mig ut på en halvtimmes promenad inte mycket oftare än en gång i veckan, ibland inte ens det. Känns inte så hälsosamt.
Hur mycket motionerar ni? Jag har så dåligt samvete att jag knappt orkar ta mig ut på en halvtimmes promenad inte mycket oftare än en gång i veckan, ibland inte ens det. Känns inte så hälsosamt.
hoppar gärna in här :)
Bf 4/12, första barnet!
Jobbar mina två sista nätter nu, sen går jag hem på gravledigt. Känns märkligt.. Men ska bli skönt samtidigt :)
Ni som gått hem/ska gå hem snart - hur gör ni ned pengar? Har ni semester, föräldraledighet el nåt annat?
Är det någon som ska vaccinera sig mot influensan? Det har jag inte ens tänkt på men såg en affisch om det idag i väntrummet till bm om att man bör göra det. Känner ändå att det är något jag inte vill göra.
Hej. Hoppar in här väldigt sent kanske men är vart fall en 26 årig tjej från Borås som har en son på 3 år sedan innan och nu väntar jag och min man ett syskon till min son med beräknat BF den 11/12. Och hakar gärna på i den här tråden om jag får :)
Har haft såå sjukt ont i ryggen i natt:( hur ska man ligga egentligen?!
Varit på nytt ultraljud för att se hur det ser ut med hans njurar. (De hitta vätska i njurarna på tul.) det fanns iaf fortfarande vätska där och njurbäckenet var 7mm utvidgat. Prognosen var enligt läkaren god och vi borde inte ligga sömnlösa, men ska få komma in på ett till ul om två veckor för att se så det inte vidgats ytterligare. Håller tummar och tår! Lilla pojke, må bra <3
Moruri: du har rätt vi får skärpa oss lite här;)
Tycker det blir svårare o svårare att gå. Kanske för att jag fått mer foglossning men sen känns det lite läskigt för det känns som ett sådant tryck neråt och som skarpa stickningar eller sylvassa nålar neråt vid underlivet. Känns detta igen hos någon av er?
Har samma problem, får inte plats med ett skötbord:/
Väldigt imponerande ni som gjort egna! :) men jag kan inte se några bilder?