evve88 skrev 2015-05-27 06:22:41 följande:
På min inskrivning fick ja ta blodprov för klamydia och hiv och syfilis och allt sånt. Sen var lämna massa uppgifter om mig och min sambo och vikt och längd och sånt. Sedan bokade vi ett nytt möte. Det är skoj för de blir mer på riktigt då :)
Känner igen mig , har varje rast på jobbet fått åka ett kvarter med bilen och lägga mig och sova. Haha :)
Vi bor i hus, flyttade dit för 6 månader sen så de är lite renoverings kaos nu. Men de är ett tag kvar tills bebis kommer så hoppas man hinner klart det mesta :) man måste ju inre bo i hus, men kanske skönt med någon gräsmatta så man kan va ute på sommaren och så utan att åka nånstans..
Tack för svar! Ja känns som att det kommer bli mer verkligt och min man är med denna gång (hade inte möjlighet att följa med på hälsosamtal) så känns kul att det är första gången vi går tillsammans :).
Så ni renoverar nu, blir det barnrum också :)? Jamen så känner jag med hus - att jag vill kunna rulla ut vagnen på en gräsmatta utan att det blir ett projekt liksom, att man inte behöver gå någonstans men ändå kan vara ute. Och sen är det väl lite plats och så till besökare - nu bor vi så det är svårt att ta emot besök men jag känner att jag gärna har besök när jag är föräldraledig osv så vore skönt att ha lite space då... Ja, vi får se hur det blir - jag hoppas att det dyker upp ett hus som passar helt enkelt sen gäller det bara att övertyga maken om förträffligheten i det ;).