BF december 2015 :-)
Jag störtblödde igår efter sex. Sen dess har jag blodiga flytningar. Så jäkla jobbigt. :(
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Jag störtblödde igår efter sex. Sen dess har jag blodiga flytningar. Så jäkla jobbigt. :(
Jag avvaktar med att åka in. Ser om det drar igång. Tack så mkt alla.
Legat vaken sen kl 5, kan inte sova mer är så otroligt nervös över vul idag. Tur att det är på morgonen så det snart är gjort. Förbereder mig på dåliga nyheter så jag inte blir så besviken. Men å andra sidan har jag inte haft några fler tecken på att nåt skulle va fel efter den ljusrosa flytningen i tisdags. Snart vet jag hur det ligger till hoppas jag...
Tack alla <3
Som tur är har jag redan barn. Men längtan efter ett till är så himla stort. Speciellt efter vi förlorade vår bebis i vecka 19 flr några månader sen.
Vi får se om jag återkommer. Men just nu känns det som att jag inte kommer göra det. Till alla vill jag säga lycka till. Njut. Våga kontakta vården vid oro. Bättre en gång för mkt än en gång för lite. Lita på er magkänsla så ska ni se att det går bra.
En december / januari bebis är super mysigt ?
Jag jobbar bara 50% men måste ändå lägga mig efter jobbet o då sover jag oftast en timme.Jobbar på kontor
Tänkte att det är ngr av er som blivit avrådda av läkare att träna, hur ska man då våga göra det? då är det alltså en risk.
Så t.o.m sex kan vara en risk? jag har ju haft ett missfall så jag är också nojig över hur man ska våga det då.
Inget speciellt sugen men det hade jag inte förra gången heller. Mår bara illa om jag inte äter väldigt regelbundet. Just nu är mina symptom bara trötthet o mina ömma bröst som redan ökat en storlek.
Välkomna ni nya