• Beya

BF december 2015 :-)

Beya skrev 2015-05-19 10:22:20 följande:
    För tidigt? Det är det enda jag kan ha så har inte så mycket val ??
    Men varför ändrar iPhone till frågetecken hela tiden. Skulle ju vara en glad gubbe
  • Beya
    MålaMittHjärta skrev 2015-05-19 20:09:49 följande:

Tack alla, lämnar tråden och önskar er lycka till :)

Mamma till världens sötaste Elvis
    Lider med dig :( önskar dig all lycka i framtiden!
  • Beya

Jag ska absolut också ta reda på könet, är alldeles för nyfiken av mig för att låta bli :) har världens mysigaste pojk sedan innan så känner det spelar ingen roll vad det blir:)

• Beya

Tror jag kommer få en pojk till för vi hade sex så ofta och prick på ägglossningsdagen och då är det större chans för en pojk

• Beya
    velvet skrev 2015-05-20 10:32:03 följande:

Beya - Kul med sån kunskap! Jag har verkligen noll koll på det... Vi hade sex en gång om dagen tre dagar innan ägglossning, inte på själva ägglossningsdagen dock. Vad betyder det? :P

Ja tjejspermierna lever ju längre så då har de haft god tid på sig iaf pojkspemierna är snabbare...men jag vågar klart inte säga att det blir en flicka för det
  • Beya
    TessOphira skrev 2015-05-20 16:26:07 följande:
    Du vet att det där bara är en myt va?
    Det är inte en myt att flickspermie är något större och långsammare än pojkspermie nej
  • Beya
    bebba83 skrev 2015-05-20 16:11:04 följande:

Dåligt resultat på kub idag.... jag va inte de minsta orolig innan. Tänk så fel ens magkänsla är ibland... usch nu e de tungt!

Fy vad jobbigt! Var det mycket illa? Nej det tror man ju på något sätt inte man ska få även om min bm sa att jag skulle förbereda mig på det, men det kan man ju inte förbereda sig på. Hur går tankarna nu?

Kram
  • Beya
    velvet skrev 2015-05-20 16:53:50 följande:

Beya - varför tyckte din BM att du borde förbereda dig på det? :( Jobbigt.

Hon menar på att det borde alla göra för att det faktiskt kan visa något. Och att man då vet hur man vill göra för kan man inte tänka sig att ta bort det så är det kanske bäst att inte göra testet.
  • Beya
    velvet skrev 2015-05-20 18:21:23 följande:

Beya - Ja självklart är det så, tänkte mer om det fanns någon riskfaktor.

Vi gjorde KUB med dottern också och minns att jag var jättenervös då också. :(

Nej har inga speciella riskfaktorer förutom min ålder då.
  • Beya
    velvet skrev 2015-05-20 18:34:57 följande:

Beya - Får jag fråga hur gammal du är? Är säker på att det kommer gå bra ändå, oddsen är ju ändå med er.

Javisst får du det, jag är 36 år. Ja nu vill man bara två veckor ska gå så man har det gjort.
Svar på tråden BF december 2015 :-)