gällka88 skrev 2015-07-26 09:49:17 följande:
GAH! Ja måste få skriva av mig å eventuellt har någon som förstår för i min närhet är de då ingen som fattar!!!
Jag har de senaste dagarna fått den kortaste stubinen i världshistorien! Mitt tålamod är så kort att de räcker med att en människa öppnar munnen så får ja nästan ett utbrott!! Orkar inte med någonting!
På detta är jag trött och har ont i ryggen å folk fattar inte att jag behöver vila å inte orkar hålla igång hela dagarna!
Detta framträder oftast i utbrott som går ut över mina nära som jag inte kan kontrollera vilket gör att både dom och jag mår dåligt!! Vet inte va ja ska ta mig till!
Nån som känner liknande?
Jadå jag känner verkligen igen mig. Idag är en sån dag tex. Är sur. Vet inte varför. Så fort nån säger nåt håller jag på att explodera. Vill bara vara i fred. Men förödande hålla god min.
Dessutom kommer sambons pappa med fru på besök idag, de bor långt iväg, o ska stanna till imorgon och jag vet verkligen inte hur jag ska klara av att vara trevlig hela dagen. I värsta fall får jag åka hem till mamma o pappa när sonen hämtats av sin pappa i eftermiddag.
Är fruktansvärt att känna sig så här. Hoppas månaderna går fort så bebis snart kommer så man kanske kan få va sitt vanliga jag igen :)