BF december 2015 :-)
Ha ha ha ha !!!!! Ja verkligen tur man kan se det roliga i det efteråt! dom har de inte lätt våra män:)
Ha ha ha ha !!!!! Ja verkligen tur man kan se det roliga i det efteråt! dom har de inte lätt våra män:)
Ha ha så jävla sant!!!! Vart tvungen å väga mig 2 gånger denna veckan. Känns inte lockande å åka till Turkiet om 3 veckor om man säger så. Har jag inte spänt ut magen innan lär ja göra det där Ha ha detta mittemellan e ju mindre skoj ;)
ha ha ha eller hur! Men snart måste väl den riktiga bulan börja träda fram ?:)
Ha ha ja de kan man lugnt säga. Står rätt ut hela dygnet så nu går de inte å dölja längre å kan inte ha vanliga kläder längre :)
Återhämtat lite sömn, somna direkt när jag kom hem vid 16:00 och vakna precis!:))
Så behövligt!
Jo, var väl framförallt så att jag kände att jag behövde vara lite social eftersom min sambo inte var hemma :)
De rekomenderar även omega 3 nu, nya studier som säger att det är jätte viktigt. Om man inte redan äter mycket fisk vill säga!
Såg ett par snygga på zalando. Försöker bifoga bilden. Men ja håller med. Det är sjukt svårt att hitta snygga grejer som inte bara ser ut som tält!!
Nu hejar vi på Måns mums!
Har varit så ledsen sen inskrivningen för några dagar sedan. Jag är överviktig sen innan och kände mig så kränkt av bm när hon började diskutera min vikt. Absolut bra att de informerar om att det finns hälsorisker med övervikt och graviditet, men hennes kommentarer kändes elaka.
"Du får MAX gå upp fem kilo, helst bör du inte gå upp alls!", "går du upp lika mycket som i förra graviditeten kommer du inte kunna röra dig", "du får absolut inte äta socker, möjligtvis fuska nån kväll i månaden", "vi kommer hålla koll och väga nog noga vid varje tillfälle".... jag är mycket väl medveten om min vikt och vill inte känna ångest inför varje besök!
har bestämt inför nästa besök att jag ska säga nej till vägning och jag gör så gott jag kan men vill inte gå hit under ångest och jag behöver inga pekpinnar.
så himla besviken och ledsen! Nu får jag nästan ångest varje gång jag ska äta istället..