• evve88

BF december 2015 :-)

Hallonpaj skrev 2015-05-29 10:05:51 följande:

Vilken jobbig väntan för er. Håller mina tummar 

Så svårt att säga hur du ska tänka för att det ska kännas bättre... Men bebisen mår ju bäst av en glad och avslappnad mamma, så försök att ägna tankarna åt de positiva 50%. Usch fy stackars dig <3

Jo det är väl så, tror att de kanske lättar lite ju mer dagarna går och man vänjer sig lite vid tanken, får hoppas på det.

Tack för din omtanke <3
  • evve88
    Beya skrev 2015-05-29 16:16:36 följande:

Nej vad fruktansvärt jobbigt! :( ja du får försöka fokusera på att det är lika stor chans att allt är bra.

Har väntat en månad på besked en gång om jag har en allvarlig sjukdom, så jag förstår din känsla lite även om det inte går att jämföra helt. All styrka till dig och hoppas veckan går fort!

Åh förstår att det måste vara sjukt jobbigt :/

Hoppas allt är bra! <3

Man vill ju bara att tiden ska gå. Väntan är värst. Lycka till <3
  • evve88
    SsJj skrev 2015-05-29 16:29:56 följande:

Fy va hemskt att få veta något sådant. Förstår att det känns långt till onsdag! :( <3 Försök koncentrera dig på dom bra procenten så ska jag också hålla tummarna allt vad jag kan!! Kram!

Tack så hemskt mycket!! Det värmer <3 försöker fokusera!! Kram
  • evve88
    modernu skrev 2015-05-30 18:09:52 följande:

Oj, ser nu att jag missade att du får veta på onadag. Glöm min fråga! Lycka till!

Ingen fara! Tack så mycket!

Jobbigt att vara så yr, när väljer du berätta så att dom förstår varför du är yr?
  • evve88

Delar med mig av lite glädje i oroliga tider till er andra jag med, fick precis veta att min lilla pojke är frisk <3 så lycklig nu!!

• evve88
    velvet skrev 2015-06-02 09:38:22 följande:

evve88 - Underbara nyheter! Grattis! iChat roligt att som bonus få reda på könet såhär tidigt?! Hur känns det? ;)

Stort grattis själv! :)

de känns super konstigt! Men ändå bra :) vet ja va ja ska köpa för kläder i alla fall. Hihi
  • evve88
    Beya skrev 2015-06-02 10:16:44 följande:

Men åh va glad jag blir för din skull sitter är och har gåshud förstår du måste vara överlycklig nu över din lille pojk <3

Tack snälla söta du! <3 ja det känns helt fantastiskt verkligen!! Kunde inte vara lyckligare <3 nu får man hoppas att resten går bra med :D hur går de för dig? Vilken vecka? :)
  • evve88
    JJ15 skrev 2015-06-02 10:43:44 följande:

Å vad härliga nyheter! Grattis!!!! :)

Tack!!!! :D <3
  • evve88
    Beya skrev 2015-06-02 11:10:10 följande:

Jo, har varit på inskrivningssamtal idag, och på torsdag är det kub-testet. Känner att jag inte riktigt kan ta till mig graviditen innan jag förhoppningsvis ser att allt är bra. Så nu är det spända dagar inför kub.. Är i vecka 13

Förstår det! Precis så kände ja med, man vill inte glädjas för mycket.. Men de kommer gå super ska du se!! Lycka till :)
  • evve88
    gällka88 skrev 2015-06-02 11:16:32 följande:

Inne för andra gången på kvinnoklinik för blödning. Denna gång mer blod, färskare och även levrat. Känns som ja ska dö inombords!

Usch va hemskt, kan dom ge några svar?
Svar på tråden BF december 2015 :-)