• evve88

BF december 2015 :-)

velvet skrev 2015-05-24 13:30:30 följande:

Min mage syns också rejält! Vågar man berätta på jobbet efter v. 12 och KUB? Eller hur gör ni andra?

Min mage syns mest om kvällarna. På mornarna är den nästan helt platt. Men är en jäkla skillnad på kvällen... Är 11+2. Längtar tills kulan kommer!

Ja funderar också på det, ska man berätta direkt då kanske eller vänta nån vecka till? Svårt!'
  • evve88
    Hallonpaj skrev 2015-05-24 08:15:21 följande:

Ååååh så grym han var!!  Vilken rysare det var inatt!

Ja heereegud ja var helt svettig. Haha :)

Men såå skoj att han vann! Trodde aldrig ja skulle orka va vaken...

Vaknade 7 också. Nån mer som har svårt att somna om på mornarna när man väl vaknat? Har alltid kunnat de tidigare..
  • evve88
    Pyret 85 skrev 2015-05-24 15:00:49 följande:

Jag är tvärtom. Har aldrig kunnat somna om tidigare när jag vaknat på morgonen men nu är det inga problem.

Haha okej :) lustigt vissa saker som man inte är van vid!!
  • evve88
    Anniiica skrev 2015-05-24 16:15:05 följande:

Ja! Kan inte heller somna om. Varje dag vaknar jag 06:30 och kan inte somna on.

Men tar igen på eftermiddagen, precis sovit i 3 timmar.

Annars skulle man inte vara en rolig människa.

Jätte frustrerande! Vill ju sova men det går inte.. Idag har ja inte hunnit sova på dagen, målar vårat hus.. Helt förstörd nu. Haha.

Får nog bli sängen om nån halvtimma :p
  • evve88

Åh idag skulle ja inte tagit jeans på mig... Hoppas ingen på jobbet ser nått, den är svullen redan från morgonen nu.. :p

• evve88

Undrar också om appar!

Jag nyser inte men jag är konstant täppt i näsan. Speciellt på natten...

• evve88

Undrar också om appar!

Jag nyser inte men jag är konstant täppt i näsan. Speciellt på natten...

• evve88

Igår gjorde jag mkp, hon flyttade fram mig 8 dagar. Känns så skönt! Nu är de bara att hålla tummarna för provsvar.. Usch var inte beredd på att det skulle kännas så obehagligt! Denna eviga väntan!!

• evve88
    sommarsol1 skrev 2015-05-26 08:06:37 följande:

Hej allihopa =) 

Jag har BF 15/12 och vill gärna prata med andra blivande mammor! 

Välkommen :) första barnet?
  • evve88
    JJ15 skrev 2015-05-26 08:58:55 följande:

Sjukskriven resten av veckan och läkarn har skrivit ett recept på primperan (verkar vara vanligt här i Finland mot illamåendet). Är sängliggandes, känner mig som en zombie. Sovit riiiktigt dåligt inatt. Hoppas att veckan börjat bättre för er andra mammor!

Usch då, låter inte skoj alls. Kämpa på! <3
Svar på tråden BF december 2015 :-)