• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Pyret 85
    soda skrev 2015-04-19 19:23:20 följande:

Tyckte jag såg något om att det fanns en facebookgrupp för decemberbebisar? Är den hemlig och är ni alla med där också?

Jag vet inget. Håller mig borta från fb-gruppen om det finns någon fram till jag har outat graviditeten i vilket fall som.
  • Mamma till V

Hej, plussade för 1 timme sen. Tyckte jag kände mig lite märklig, och eftersom mensen varit lite oregelbunden så tänkte jag inte så mycket när den var sen. Så har enligt beräkning bf 15/12, med barn nr 2. Har en son född 2011, så om det går som det ska blir han storebror när han är 4,5 år

• nikki06
    soda skrev 2015-04-19 19:23:20 följande:

Tyckte jag såg något om att det fanns en facebookgrupp för decemberbebisar? Är den hemlig och är ni alla med där också?

Ja precis, fb-gruppen är hemlig så går inte att söka på den och då inte heller se vilka som är med förutom de som blivit tillagda i gruppen :) om du addar Rozanna Pettersson på fb så lägger hon till dig/er som vill!
  • Jia84
    Mamma till V skrev 2015-04-19 19:33:44 följande:

Hej, plussade för 1 timme sen. Tyckte jag kände mig lite märklig, och eftersom mensen varit lite oregelbunden så tänkte jag inte så mycket när den var sen. Så har enligt beräkning bf 15/12, med barn nr 2. Har en son född 2011, så om det går som det ska blir han storebror när han är 4,5 år

Vad kul. Grattis:)
  • PrinsessanNova13
    Jennic skrev 2015-04-19 17:33:50 följande:

Hej! Har plussat tidigt och är beräknad bf runt 28/12. Spännande och svårt att förstå! :) första försöket och äl på vår sju årsdag :)) liten kärleks baby ??

Grattiiiis :D !
    Då ligger vi rätt lika varandra i tiden :)
    Enligt mina beräkningar tror jag att det är 25-27/12 som är BF för mig....har du/ni barn sen tidigare?
  • PrinsessanNova13
    Pyret 85 skrev 2015-04-18 17:11:29 följande:
    Jag har haft tre mf. Första i augusti och senaste nu i mars.
    Usch jag gillar inte den här första tiden.....dagarna sniglar sig igenom dom dagar man känner sig osäker och lite orolig.....jag har haft ont av och till ikväll,känns som om "mensmagen" är tung och värker....
  • Jennic

Tack detsamma!! :))

Det är första barnet, skit spännande. Du då?! :)

PrinsessanNova13 skrev 2015-04-20 01:19:55 följande:

Grattiiiis :D !

Då ligger vi rätt lika varandra i tiden :)

Enligt mina beräkningar tror jag att det är 25-27/12 som är BF för mig....har du/ni barn sen tidigare?

• Pyret 85
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-20 01:36:52 följande:
    Usch jag gillar inte den här första tiden.....dagarna sniglar sig igenom dom dagar man känner sig osäker och lite orolig.....jag har haft ont av och till ikväll,känns som om "mensmagen" är tung och värker....
    Varje gång jag går på toa så håller jag tummarna för att slippa se en blödning. Ja visst sniglar dagarna sig.
  • BowserSchnauzer
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-20 01:36:52 följande:
    Ja visst känns det som att tiden går lååångsamt. För mig har det varit lite som mensvärk till och från sedan plusset (2v sedan), mest på natten när jag ska sova och då gärna kombinerat med lite illamående. Tänker att det är livmodern som växer :). Har sagt till min man att även om det är lite jobbigt så försöker jag tänka att det är ett positivt obehag - det ska ju bli vår lilla bebis och då tar jag "gärna" kräkningar framöver också om det behövs... :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)