BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Tyckte jag såg något om att det fanns en facebookgrupp för decemberbebisar? Är den hemlig och är ni alla med där också?
Hej, plussade för 1 timme sen. Tyckte jag kände mig lite märklig, och eftersom mensen varit lite oregelbunden så tänkte jag inte så mycket när den var sen. Så har enligt beräkning bf 15/12, med barn nr 2. Har en son född 2011, så om det går som det ska blir han storebror när han är 4,5 år
Tyckte jag såg något om att det fanns en facebookgrupp för decemberbebisar? Är den hemlig och är ni alla med där också?
Hej, plussade för 1 timme sen. Tyckte jag kände mig lite märklig, och eftersom mensen varit lite oregelbunden så tänkte jag inte så mycket när den var sen. Så har enligt beräkning bf 15/12, med barn nr 2. Har en son född 2011, så om det går som det ska blir han storebror när han är 4,5 år
Hej! Har plussat tidigt och är beräknad bf runt 28/12. Spännande och svårt att förstå! :) första försöket och äl på vår sju årsdag :)) liten kärleks baby ??
Tack detsamma!! :))
Det är första barnet, skit spännande. Du då?! :)
Grattiiiis :D !
Då ligger vi rätt lika varandra i tiden :)
Enligt mina beräkningar tror jag att det är 25-27/12 som är BF för mig....har du/ni barn sen tidigare?
Tog det digitala. Nu kan jag sluta testa