BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
E de fler än ja som e svullna å ser stora ut över magen?
Ja faktiskt ???? kokosolja, en matsked i kaffet eller i te. Är man ovan så ska man börja med en tsk. Nyttigt på många olika sätt och sätter verkligen igång magen ????
Äter också gärna torkade fikon och försöker ut o gå en halvtimme om dagen.
Inga tunga lyft, får inte ens ta i på gymmet :/ har kört ganska hård styrke träning ett år ungefär men nu blir de bara å gå på bandet. Blev tom sjukskriven från jobbet ( jobbar inom vården) då jag haft flera missfall och måste ta de lugnt :(
Grattis alla nya, och välkomna! Tipsar återigen om att lägga till Rozanna Pettersson på fb så lägger hon till er i vår hemliga grupp där vi har bf-lista mm :) nu är vi över 40 st men är bara kul med fler som kan peppa varann!
Måste få gnälla av mig. Har en kollega på jobbet som är i v9. Vi har kommit varandra väldigt nära sista tiden då vi delar denna upplevelse. Idag såg jag henne röka på jobbet. Gick raka vägen fram och slog ciggen ur handen på henne.
Kanske fel av mig då det är hennes val, men blir så arg och ledsen när jag ser en gravid kvinna göra något så destruktivt.
När man som jag försökt skaffa barn så länge utan att det fungerat och jag ser någon annan bara skita bort det blir jag så ledsen så jag inte kan hålla tårarna borta.
Måste få gnälla av mig. Har en kollega på jobbet som är i v9. Vi har kommit varandra väldigt nära sista tiden då vi delar denna upplevelse. Idag såg jag henne röka på jobbet. Gick raka vägen fram och slog ciggen ur handen på henne.
Kanske fel av mig då det är hennes val, men blir så arg och ledsen när jag ser en gravid kvinna göra något så destruktivt.
När man som jag försökt skaffa barn så länge utan att det fungerat och jag ser någon annan bara skita bort det blir jag så ledsen så jag inte kan hålla tårarna borta.
Vad som är rätt och fel i din handling kan bara du och den inblandade avgöra :)
Hur reagerade hon?
Det finns ingen ursäkt i världen som kan förespråka varför man röker !!!
Jag är själv rökare och har nu gått med i en sluta-röka-grupp :)
Jag har full förståelse att man som icke rökare inte kan förstå varför man inte kastar cigaretterna på studs....för mig funkade det INTE och VC's hjälper mig nu och det går sååå jäkla bra :D !!!
Känns superbra att vara med i den där gruppen där vi alla peppar varandra att hålla oss ifrån :)
Vad som är rätt och fel i din handling kan bara du och den inblandade avgöra :)
Hur reagerade hon?
Det finns ingen ursäkt i världen som kan förespråka varför man röker !!!
Jag är själv rökare och har nu gått med i en sluta-röka-grupp :)
Jag har full förståelse att man som icke rökare inte kan förstå varför man inte kastar cigaretterna på studs....för mig funkade det INTE och VC's hjälper mig nu och det går sååå jäkla bra :D !!!
Känns superbra att vara med i den där gruppen där vi alla peppar varandra att hålla oss ifrån :)