BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Härligt...ännu ett positivt test kunde bekräfta att jag istället går in i v 5 idag än att förvänta mig att mensen ska komma :)
Försökte lägga upp bild men får bara fram att det är för lite minne...knas mobil.
Tror jag också kommer få räkna med att bli ganska så illamående. Vart de med mina två barn från ca v 6-7 fram till v 15.
Vore skönt att slippa det, men tror inte jag kommer göra det.
Grattis!! :) är också extremt illamående hela dagarna. Måste äta hela tiden. Man blir ju nojjig av dom som säger att dom mår illa hela graviditeten för de orkar man ju inte med... :p
Jag är också riktigt illamående, värst är morgon och kväll. Måste nog snart få något för det... är svin jobbigt nu!
Postafen tog jag när jag vänta dottern. Tog en halva på morgonen å andra halvan på kvällen. Funka bra och höll mitt illamående i chack när jag jobba. Är usk å utsätts för jobbiga lukter varje arbetspass:)
Är receptfritt och de kan jag rekommendera.
Jag tar en matsked kokosolja i morgonkaffet. Håller igång magen kanon ????
Efter att ha kräkt två gånger redan idag så tog jag nu en halv postafen för att se om det hjälper mot illamåendet. Tog ingenting mot illamåendet med sonen för då mådde jag illa, kräkte, sen var det borta tills nästa gång jag behövde kräka flera timmar senare. Men nu har jag konstant illamående. och att det kommit så tidigt redan. Är bara i v.4 (3+3). Inte under någon av mina andra 4 graviditeter har jag mått illa så tidigt. med sonen började det i vecka 7 och v.6-7 vid mitt första mf. de andra missfallsgraviditeterna har jag inte hunnit börja må illa.
Jag tar en hel postafen på morgonen men inte hjälper det. Mår illa hela dagarna :( men det är ju ett gott tecken. Försöker tänka så :) men trött på att må illa nu. Går in i v 8 imorgon.
När jag testa att ta en hel postafen så blev jag jätteyr, därför dela jag.
Är nog så olika vad som fungerar. Men nu ska jag va glad så länge illamåendet håller sig undan:)