• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Pyret 85

Och stegringen. Stegring från ÄL+9 - ÄL+11. BIM imorgon och jag har aldrig plussat så starkt innan BIM förut. Dock brukar jag använda stickor och dom är dåliga i jämförelse.

• troomtre

Plussade 12/4 ?? Beräknad bf 22/12, första barnet ??

• Pyret 85
    troomtre skrev 2015-04-20 07:08:40 följande:

Plussade 12/4 ?? Beräknad bf 22/12, första barnet ??

Grattis och välkommen hit
  • troomtre

Tack snälla :)

Pyret 85 skrev 2015-04-20 07:18:52 följande:

Grattis och välkommen hit

• Jia84
    Pyret 85 skrev 2015-04-20 05:58:12 följande:

En bild på Stickan taget med samma urin.

Jag har använt stickor nu. Håller med om att dem visar svagt. Använde upp sista stickan idag utav 5 :) Kunde dock se en liten ökning på det rosa strecket jänfört med igår.
  • PrinsessanNova13
    BowserSchnauzer skrev 2015-04-20 05:56:54 följande:
    Ja visst känns det som att tiden går lååångsamt. För mig har det varit lite som mensvärk till och från sedan plusset (2v sedan), mest på natten när jag ska sova och då gärna kombinerat med lite illamående. Tänker att det är livmodern som växer :). Har sagt till min man att även om det är lite jobbigt så försöker jag tänka att det är ett positivt obehag - det ska ju bli vår lilla bebis och då tar jag "gärna" kräkningar framöver också om det behövs... :)
    Idag är en sån dag som jag känner att det är fullt normalt att det känns lite,att det inte alls är någon fara :)
    Igår kväll var jag superkänslig,började gråta helt utan anledning,hade ont som tusan,bölade igen och ville helst dra täcket över skallen ! :P

Eftersom jag haft många missfall så finns en rädsla....jag har inte börjat må illa än (peppar peppar) och de gör också att en viss oro väcks då jag spytt som en tok med de andra barnen!
    Men du har helt rätt i ditt resonemang :) Tänka positivt är det bästa!
  • PrinsessanNova13
    Pyret 85 skrev 2015-04-20 05:52:42 följande:
    Varje gång jag går på toa så håller jag tummarna för att slippa se en blödning. Ja visst sniglar dagarna sig.
    Precis samma för mig....fast när jag fått missfall har jag inte haft ont innan :-O
    Har du känt av dina missfall innan blödning?
  • Pyret 85
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-20 11:36:38 följande:
    Precis samma för mig....fast när jag fått missfall har jag inte haft ont innan :-O
    Har du känt av dina missfall innan blödning?
    Nä jag har alltid börjat blöda först och sen har smärtan kommit.

Kändes innan idag som något rann där nere och hade lite mensvärk. Var helt inställd på att jag börjat blöda. Gick på toa och då var där inget. Puuhh!
  • PrinsessanNova13
    Pyret 85 skrev 2015-04-20 12:21:42 följande:
    Nä jag har alltid börjat blöda först och sen har smärtan kommit.

Kändes innan idag som något rann där nere och hade lite mensvärk. Var helt inställd på att jag börjat blöda. Gick på toa och då var där inget. Puuhh!
    Samma som mig alltså,har också börjat blöda först och sen värk som mensvärk ungefär.....

Jag har ont igen nu :/ Och då menar jag inte mensvärk utan det sliter och drar som attans ! Funderar på att ringa men känner mig lite löjlig nästan....ska vila en stund nu tänkte jag!
Svar på tråden BF december 2015 :-)