BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hur lång tid tar det tills man blir kallad för att fastställa faderskap?
Hur lång tid tar det tills man blir kallad för att fastställa faderskap?
Har ni varit på efterkontrollen? Hade ni då ert barn med er eller hade ni någon med er? Tänkte att det är ju inte så lätt om bebis börjar skrika när man sitter i gynstolen:)
Har ni varit på efterkontrollen? Hade ni då ert barn med er eller hade ni någon med er? Tänkte att det är ju inte så lätt om bebis börjar skrika när man sitter i gynstolen:)
Min lilla är 7 veckor idag och jag har börjat blöda igen. Antagligen mensen som är tillbaka? Jag har varit utan avslag sen 3 veckor tillbaka..
Trodde inte mensen skulle komma tillbaka så fort? Med stora tjejerna helammade jag också och då kom den efter 9 månader med båda.. Hade hoppats på att slippa lite till. :) När har er mens kommit tillbaka efter fl när ni helammat?
Hoppas allt är bra med er alla och med era små.
Min lilla är 7 veckor idag och jag har börjat blöda igen. Antagligen mensen som är tillbaka? Jag har varit utan avslag sen 3 veckor tillbaka..
Trodde inte mensen skulle komma tillbaka så fort? Med stora tjejerna helammade jag också och då kom den efter 9 månader med båda.. Hade hoppats på att slippa lite till. :) När har er mens kommit tillbaka efter fl när ni helammat?
Hoppas allt är bra med er alla och med era små.
Jag antar att jag fick min mens för två veckor sen (då min bebis var ca 6 veckor). Fick en röd blödning som varade i flera dagar.. jag hoppas att det inte var mensen. :(
Läser mitt sista inlägg, det var inte mens trots allt :)
Min pojke är 4 månader. Helt sinnessjukt att han är så liten men att det känns som att han varit med i mitt liv i evigheter!
Jag har fortfarande problem med underlivet efter förlossningen o ska tbx till gyn för kontroll ( o förhoppningsvis åtgärd) för tusende gången.
Amningen går lite upp o ner, tror att han har fel tag igen så det börjar göra ont o känns som att det ska bli sår igen som i början .
Men hur mår ni? Hur mår alla bebisar?
Kram på er :)
Min tjej blir 5 månader snart. Tiden går ju i rasande fart. Har gett henne ersättning i ca 3 månader nu. Det bästa beslut jag tagit :) har börjat ge henne gröt med. Hon äter med god aptit :)
Hon är en lugn harmonisk liten flicka. Enda gången hon gnäller är när hon är hungrig. Sover hela nätterna med
Äter kvällsmat vid 19-20 o vaknar för mat igen mellan 6-8. Så vi har det hur bra som helst.
Trist du (taramn) ff dras med bekymmer :(
Hur mår alla bebisar, och hur går det för alla föräldrar?
Här är vi bortskämda med en superglad liten tjej, som sover gott och äter bra!
Smakisar är underbart gott, och gröt gillar hon också!
Ersättning sedan ett bra tag tillbaka, vi fick aldrig riktigt kläm på amningen, det var till slut bara ett stressmoment för både henne och mig.
Nu var det verkligen evigheter sen men ibland tänker jag på denna tråd och tiden som gravid.
Lillen är 1,5 år och är världens finaste. Superbusig och helt underbar.
Jag hoppas ni alla har det bra också <3
Nu var det verkligen evigheter sen men ibland tänker jag på denna tråd och tiden som gravid.
Lillen är 1,5 år och är världens finaste. Superbusig och helt underbar.
Jag hoppas ni alla har det bra också <3